Skip to main content

Goede morgen,

Ik ontvang bericht dat ik extra kosten krijg van € 4,00 wegens 37 minuten bellen.

Ik heb een abonnement, waarbij ik 150 minuten per maand mag bellen. Ik heb daarvan 34 minuten verbruikt. Hoezo bijbetalen? Ik heb mijn bundel nog nooit overschreden.

Groet,

Anneke

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Kan twee dingen betekenen,

De KPN systemen zijn even in de war en het lost zich vanzelf of handmatig na melding op, in dit geval een paar dagen geduld.

Je hebt een nummer gebeld waar extra kosten aan waren verbonden die niet in de bundel vallen, je komt daar achter als je op de specificatie van de betreffende factuur kijk, daar staat het dan haarfijn omschreven.


Hi @Anneke Compvoets, als je niet echt een idee hebt waar deze kosten vandaan komen, snap ik heel goed dat je hier even aan de bel trekt!

Is er inmiddels meer duidelijkheid? Of wil je graag dat ik even met je meekijk? Zou je in het laatste geval je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!