Skip to main content

Hallo, Enige tijd geleden waren wij op vakantie buiten Europa. Mijn vrouw heeft toen een bundel aangeschaft van 100 mb/min (Voordeellanden buiten EU bundel 100). Echter zien we nu op de factuur (factnr: 1100102660) dat er toch extra kosten in rekening zijn gebracht terwijl we ruim binnen de bundel zijn gebleven. Voordat zij het eerste belletje pleegde heeft ze netjes gewacht op de sms met bevestiging van de bundel. Het lijkt erop dat hier iets niet goed gaat. Vanuit ons perspectief lijkt het erop dat dat eerste belletje toch afgerekend is buiten de aangeschafte bundel. We zouden dit bedrag graag verrekend zien met de volgende factuur of teruggestort krijgen. Mvg, Jelmer Boer Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

 

Inmiddels drie jaar later .... heb ik precies hetzelfde probleem. De software houdt kennelijk geen rekening met tijdzones. En de software is dus ook niet aangepast.

Via 1200 geprobeerd op te lossen, maar dat is niet gelukt....

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

 

Hoi @RN115. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je hetzelfde probleem hebt. Ik heb jouw dossier er gelijk bij gepakt en zie dat je inmiddels ook al contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Ik zie dat mijn collega jou al heeft verder geholpen. 😊