Skip to main content

Ik heb al 5 dagen. Geleden een sms’je gestuurd om de buitenland bundel 2000 aan te zetten, maar krijg nog steeds geen bevestiging dat deze ook aan staat

Hallo @Linde4567 ,

Heb je zelf al gecheckt of de bundel aanstaat? 

In het buitenland kun je saldo opvragen op 4 manieren:

1. Bel naar *101#

2. Bel naar 1244

3. Inloggen in MijnKPN

4. Inloggen in de MijnKPN app

 

bron: https://www.kpn.com/prepaid/buitenland.htm

 

Is het opwaarderen niet gelukt? 
Hoe kan ik opwaarderen in het buitenland?

Je Prepaid tegoed waardeer je gratis en eenvoudig op, ook wanneer je in het buitenland bent. Dit is het makkelijkst via kpn.com/opwaarderen

Wil je niet afhankelijk zijn van internet of WiFi, dan kun je er ook voor kiezen om vooraf alvast een opwaardeerbon te kopen of ‘opwaarderen via mobiel’ in MijnKPN aan te zetten. 

  • Opwaarderen met je mobiel kan eenvoudig als je een persoonlijke pincode hebt. Bel dan vanuit het buitenland *100*1244#. Heb je nog geen pincode? Vraag deze dan aan via MijnKPN.

  • Heb je een opwaardeerkaart of opwaardeerbon in Nederland gekocht? Bel dan in het buitenland ook gratis *100*1244# en volg de gebruikelijke stappen om op te waarderen.


Van harte welkom op ons forum @Linde4567. Ik zie dat Noordzee al toegesneld is, ben je verder gekomen met zijn uitgebreide uitleg? Ik raad je sowieso aan om de MijnKPN app te installeren en gaan gebruiken - deze is handig voor zowel prepaid als abonnementen. Het geeft je gemakkelijk inzicht in je abonnement of beltegoed, je bundels en gegevens. 

We horen graag of je er uit gekomen bent, laat het ook gerust weten als je vragen hebt.