Skip to main content
Beantwoord

Buitenland bundel 100MB in VS werkt niet

• April 18, 2022
  • 4 reacties
  • 85 keer bekeken

Mijn buitenlandbundel werkt niet in Nevada, USA. 

De bundel staat aan, internet 4g staat aan, roaming staat aan. Ik krijg geen netwerk.

Graag uw ideeën voor een oplossing.

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi @Haarlem81, ik lees dat 't nog niet lukt met je verbinding met het mobiele netwerk in Nevada. We denken hier graag met je mee!

Wat vaak goed helpt, is om handmatig een ander of verschillende netwerken te proberen. Soms werkt een bepaald mobiel netwerk niet lekker, waardoor je geen verbinding krijgt. Het helpt dan vaak om handmatig een ander netwerk te kiezen en het dan opnieuw te proberen. Onze Toestelhulp kan je daar eventueel bij helpen, ook om de instellingen van je toestel na te kijken.

Als het niet lukt, laat het dan even weten. Vul dan ook meteen je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief je mobiele nummer. Dan kijken wij de instellingen aan onze kant even voor je na.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @Haarlem81, ik lees dat 't nog niet lukt met je verbinding met het mobiele netwerk in Nevada. We denken hier graag met je mee!

Wat vaak goed helpt, is om handmatig een ander of verschillende netwerken te proberen. Soms werkt een bepaald mobiel netwerk niet lekker, waardoor je geen verbinding krijgt. Het helpt dan vaak om handmatig een ander netwerk te kiezen en het dan opnieuw te proberen. Onze Toestelhulp kan je daar eventueel bij helpen, ook om de instellingen van je toestel na te kijken.

Als het niet lukt, laat het dan even weten. Vul dan ook meteen je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief je mobiele nummer. Dan kijken wij de instellingen aan onze kant even voor je na.

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • April 20, 2022

Hi @Haarlem81! Is het gelukt alsnog verbinding te krijgen door handmatig een netwerk te kiezen? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 20, 2022

Het handmatig selecteren van het netwerk leverde na een aantal pogingen een viertal netwerken op waarvan er één werkte. Dus bedankt.

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • April 20, 2022

Fijn om te horen! @Haarlem81