Skip to main content

Mijn buitenlandbundel werkt niet in Nevada, USA. 

De bundel staat aan, internet 4g staat aan, roaming staat aan. Ik krijg geen netwerk.

Graag uw ideeën voor een oplossing.

 

Hoi @Haarlem81, ik lees dat 't nog niet lukt met je verbinding met het mobiele netwerk in Nevada. We denken hier graag met je mee!

Wat vaak goed helpt, is om handmatig een ander of verschillende netwerken te proberen. Soms werkt een bepaald mobiel netwerk niet lekker, waardoor je geen verbinding krijgt. Het helpt dan vaak om handmatig een ander netwerk te kiezen en het dan opnieuw te proberen. Onze Toestelhulp kan je daar eventueel bij helpen, ook om de instellingen van je toestel na te kijken.

Als het niet lukt, laat het dan even weten. Vul dan ook meteen je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief je mobiele nummer. Dan kijken wij de instellingen aan onze kant even voor je na.


Hi @Haarlem81! Is het gelukt alsnog verbinding te krijgen door handmatig een netwerk te kiezen? 


Het handmatig selecteren van het netwerk leverde na een aantal pogingen een viertal netwerken op waarvan er één werkte. Dus bedankt.


Fijn om te horen! @Haarlem81