Skip to main content

Hoi hoi,

ik ervaar momenteel ditzelfde probleem, heb alle bovenstaande stappen doorlopen maar niets werkt… is er nog een andere oplossing? 
 

groeten Annemiek

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]

Hoi @Annemiek89m welkom bij ons op het forum. Lastig dat jouw bundel niet werkt! Je hebt al een aantal dingen geprobeerd begrijp ik, maar nog zonder resultaat.

  • Kan je ons meer vertellen zodat we met je mee kunnen denken? 
  • Kan je wel verbinden met een lokaal netwerk, of lukt dat ook niet?
  • Waar ben je precies, in welk land? 
  • Welke bundel heb je geactiveerd? Op KPN.com/buitenland kan je zien welke bundel voor welk land van toepassing is. 

De gegevens op je profiel zijn niet volledig (geen 06-nummer), daardoor kunnen wij nog niet met je meekijken naar de situatie. Als je ons meer verteld kunnen we met je meedenken.


Hoi Jasper, 

ik ben net aangekomen in Cambodja, in Thailand en Vietnam werkte de bundel fantastisch! Maar ik ga hier de grens over en hij doet niets meer. Ik zie dat m’n bereik balk vol is en er staat 4g. Maar kan niet internetten, terwijl ik nog 4000 MB in de buiten Europa bundel beschikbaar heb. Kun je me helpen? Ik zal even m’n nummer invullen!

Groeten en alvast bedankt! 
 

Annemiek


Hoi @Annemiek89, In Cambodja en Thailand gelden dezelfde voordeel bundels en je hebt daar nog MB's in zitten inderdaad,
Als het in Thailand gewerkt heeft zou het in Cambodja ook gewoon moeten werken, dat is niet iets wat we aan onze kant aan of uit kunnen zetten. Kun je eens een ander lokaal netwerk proberen? En je toestel herstarten?

We hebben hier ook een handig topic over!

 


Hoi Thomas,

Ja ook al gedaan, ander netwerk selecteren, opnieuw opgestart.. 

Groeten Annemiek 


In het topic staan nog wel een paar dingen die je kunt proberen maar aan onze kant staat alles goed en zou het dus ook gewoon moeten werken!