Skip to main content

Hallo, 

ik ben gisteren geland in Panama en heb meteen een 2000 mb voordeel bundel aangeschaft. Ik ontving een sms van kpn dat het verzoek was verwerkt en in mijnkpn zie ik de bundel ook. Echter heb ik op 3G en 4G geen internet. Ik heb alle providers (handmatige selectie) geprobeerd, mobiele data en roaming staan beide aan. Ik heb een Iphone SE. Wie kan mij verder helpen? Veel dank alvast. 
 

Hoi @BesPau en welkom op het forum! Daar help ik je bij. Heb je het toestel al herstart sinds dit speelt? Welke providers zie je in je overzicht staan wanneer je een andere probeert? Zou je ook je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens, en onder persoonlijke opmerkingen het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kunnen we op onderzoek uit. 


Hallo Sanne, 

Dank voor je bericht. Ik heb mijn profiel bijgewerkt. 
Het toestel heb ik meermalen herstart. Hij selecteert automatisch Claro PA als netwerk. Handmatig kan ik Digicel, Tigo of Movil-CNW selecteren. 
Ik zie graag je reactie tegemoet. 
gr. 


Beste @BesPau, ik zie dat jij een Supervoordeellanden bundel hebt. Voor Panama heb je echter een Voordeellanden bundel nodig. Dat is een andere😓. Het kan dus kloppen dat je nu niet kunt internetten: je betaalt 2.50 euro per MB. Je kunt dat, als ik mij niet vergis, alleen bevestigen door naar jouw browser te gaan en daar aan te geven dat dit akkoord is. Dit is om je tegen hoge kosten te beschermen. Mijn advies, even afhankelijk van hoe lang je nog in Panama bent natuurlijk, is om VOORDEEL DATA 2000 AAN naar 1266 te sms’en. Dan krijg je de juiste bundel voor Panama. Reis je in de aankomende 31 dagen nog door één van deze landen? 

Arabische Emiraten
Aruba
Australië
Bonaire
Canada
China
Curaçao
Cyprus (Turks gedeelte)
Filipijnen
Hong Kong
India
Israël
Kuwait
Maleisië
Montenegro
Nieuw Zeeland
Rusland
Singapore
Sint-Maarten
Taiwan
Turkije
USA

Zuid-Korea

 

Dan kan je nog gebruik maken van de Supervoordeellanden bundel.