Skip to main content

Ik heb een voordeel buitenland bundel aangeschaft. Deze werkt niet, mijn man heeft dezelfde mobiel en bij hem werkt het wel. Ik heb mijn telefoon een aantal keer opnieuw opgestart, alle instellingen bekeken en vergeleken met mijn man en dit is allemaal hetzelfde.

Wat kan het probleem nu nog zijn?

Hallo @Jeannette2000 ,

Je geeft zelf al aan dat de oorzaak in jouw telefoon moet liggen, aangezien het bij jouw man wel werkt. 
 

Heb je al handmatig een ander netwerk geprobeerd? 


Als ik handmatig een netwerk wil selecteren, krijg ik de melding dat hij geen verbinding kan maken


Hoi @Jeannette2000, welkom hier. 

Wat irritant dat de verbinding niet werkt. Je geeft aan dat de instellingen verder hetzelfde zijn als bij jouw man. Ik vermoed dat het dan verder in het netwerk zit. Ik kijk graag eens mee. Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee als je dat gedaan hebt. 


Ik heb mijn profiel geupdate


Bedankt. Ik zie zo op het eerste gezicht geen bijzonderheden. Dus het ligt vermoedelijk verder in het netwerk. Daar moet de technische dienst naar kijken. 

Voor ik die aanstuur. Welk merk en type toestel heb je? 

En kan je geen enkel netwerk vinden?


Ik kan nu wel een netwerk vinden, maar dan gaat het weer fout met mijn lokale simkaart. 


En je kan dan ook bellen, sms’en en data gebruiken?

En verder, hoe bedoel je dat precies met jouw lokale simkaart?


Ik heb 2 simkaarten, 1 kpn en  1 lokale. Als de kpn kaart werkt, doet mijn lokale kaart het niet.

Als ik het netwerk wel kan vinden, kan ik inderdaad sms'en. Ik ga nig even verder kijken, ik denk dat het dar inderdaad mee te maken heeft.

Dankjewel


Dat denk ik ook, want als je wel een netwerk kan krijgen en deze kan gebruiken zit het niet in de aansluiting. Ik kon dat aan onze kant ook niet terugzien. Zit dan vermoedelijk in de instellingen van het toestel.