Skip to main content

 

Via een SMS naar 1266 probeer ik een buiteland bundel aan te zetten in Canada. Dit lukt niet, want ik krijg de volgende sms terug van KPN: 'Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor Data only bundel nu niet verwerken. Probeer het later nog eens.’ Ik heb het op drie verschillende dagen geprobeerd, maar zonder succes. Ook wanneer ik de SMS via  https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/wereld.htm verstuur lukt het niet. Hoe los ik dit op?

 

 

Hmm, dus in feite speelt hiermee ongeveer hetzelfde probleem als je oorspronkelijk hebt gemeld :thinking:

Kan er wel gebeld worden naar deze simkaart? Of gaat dat ook verkeerd? Zo ja, wat krijgt de beller te horen als hij het probeert?

Jou je het simkaartnummer van deze nieuwe simkaart in het opmerkingsveldje van je profiel willen noteren zodat ik even mee kan kijken?


Hoi @Maja_ het simkaart nummer staat in mijn profiel onder “over mij”. Als er naar het nummer wordt gebeld gaat de telefoon niet over. Niks gebeurd. 


Hmm, de oude simkaart is nog actief, het afronden van de simkaartwijziging is nog niet volledig afgerond. Het lijkt er op dat er een handmatige handeling moet worden uitgevoerd omdat het systeem zelf ergens op blijft hangen. Dit kan ik niet zelf helaas, je hebt wel dubbel pech zeg zo :frowning2: 

Er zijn nu 2 scenario's:  ik hoop dat de eerste achterliggende afdeling dit in orde kan maken en als dat het geval is, wordt dit maandag opgelost. Als het ze niet lukt, moeten we dit doorzetten naar nog weer een andere achterliggende afdeling, en dan kan het 5 werkdagen duren. Sorry dat dit nu net bij jouw bestelling moet gebeuren, terwijl je hier al zo lang mee bezig bent! Ik hou het de komende dagen even in de gaten!


Hoi @Maja_ is het ondertussen opgelost? Hoe kunnen we de simkaart activeren en uittesten? 


Oei, mijn oprechte excuus @Marleen I, ik heb wel een reactie getypt op 3-12 maar blijkbaar niet daadwerkelijk geplaatst :frowning2: Sorry hiervoor!

De simkaartwissel is op 2-12 helemaal afgerond en de nieuwe zou nu dus actief moeten zijn. Is hij na die tijd nog weer een keer getest? Het zou nu goed moeten gaan en ik hoop van harte dat dat ook echt het geval is!


Beste @Maja_  hij is geactiveerd en het lijkt er op dat het werkt. 


Heel erg fijn nieuws!

Dan is nu de laatste stap dat hij naar je op wordt gestuurd zodat je kunt kijken of hij het daar ook goed doet. Zo ja, dan is het eindelijk helemaal in orde. Laat je het weten als je de simkaart ontvangen hebt? Ik ga er eigenlijk van uit dat het wel goed komt nu, maar hoor dat toch ook graag nog even van jouzelf!