Skip to main content

Sindsik 6 dagen geleden Nepal binnen kwam werkt mijn Buiten Europa bundel niet meer. Heb nog voldoende mb over. Graag advies. Jeb alke instellingen nagelopen en detelefoon aan/uitgezet. In India werkte het gewoon. Help

 

Admin: eigen topic aangemaakt torigineel topic]

Hoi @Nepalklant, welkom bij ons op het forum. Nepal, dat klinkt als een prachtige reis!

We hebben meerdere verschillende buitenlandbundels, De Voordeellanden buiten de EU, de Supervoordeellanden buiten de EU en Overige landen buiten de EU. Op onze website kan je altijd zien waar welke bundel van toepassing is: Internetten, sms'en en bellen in het buitenland.\

 

Je kwam uit India zei je, daar heb je de Supervoordeelland buiten de EU nodig. In Nepal heb je de Overige landen buiten de EU nodig. Dat is waarom de bundel die je in India gebruikte nu niet werkt, die is niet van toepassing in Nepal.


Niet blij, want ik had net een nieuwe bundel aangemaakt waar ik vervolgens niets mee kon doen. De communicatie hierover was echt onduidelijk. Ik zag wel dat Nepal een andere bundel vroeg, maar van de andere kant stond er nergens dat ik in Nepal niet meer gebruik kon maken van de resesterende MB’s uit de buiten Europabundel aangemaakt in India.

Ik ga hierover bellen met KPN. 

Dank voor je antwoord.

Hoi @Nepalklant, welkom bij ons op het forum. Nepal, dat klinkt als een prachtige reis!

We hebben meerdere verschillende buitenlandbundels, De Voordeellanden buiten de EU, de Supervoordeellanden buiten de EU en Overige landen buiten de EU. Op onze website kan je altijd zien waar welke bundel van toepassing is: Internetten, sms'en en bellen in het buitenland.\

 

Je kwam uit India zei je, daar heb je de Supervoordeelland buiten de EU nodig. In Nepal heb je de Overige landen buiten de EU nodig. Dat is waarom de bundel die je in India gebruikte nu niet werkt, die is niet van toepassing in Nepal.

 


Op de website die ik noemde kan je zelf zien welke bundel je waar kunt gebruiken, daarmee kan je je voorbereiden. Ook krijg je, nadat jouw toestel verbinding maakt met een lokaal netwerk, een sms'je die aangeeft waar je bent, wat de kosten daar zijn en welke bundel mogelijk is. 

Die bundels zijn geldig in alle landen die onder die bundel vallen, niet in andere landen. Op die pagina kan je per bundel ook kijken welke landen er onder vallen. 

Je kunt ons bellen, maar het antwoord zal daar hetzelfde zijn.