Skip to main content

Ik heb nu voor de derde keer de buitenland bundel aangeschaft 1 keer via een vriendelijke KPN dame en nu twee keer via de app. En ook deze derde werkt niet. Ik zit nu in Zuid Afrika en ben erg gedupeerd omdat ik buiten mijn hotel niet te bereiken ben. Ik heb alle tips die ik op het forum heb gelezen uitgeprobeerd.  Wat kan ik nu nog doen? 

  • Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Stertjie, welkom op ons forum! Heb je je simkaart ook al in een ander toestel geprobeerd? En een andere simkaart in jouw toestel? Dit is meestal de makkelijkste manier om vast te stellen of het iets met de instellingen of je aansluiting is.
We hebben hier ook een handig topic over met tips en trucs:


Hoi Thomas, ik heb alle tips uitgeprobeerd maar niets werkt. Dus ook de simkaart eruit gehaald en in een ander toestel gestopt. 
Ik heb nu een Vodacom simkaart gekocht en deze werkt uitstekend. Ik wil nu graag weten hoe ik mijn geld van de drie bundels terug kan krijgen. 


Ah jammer, fijn dat je in ieder geval een oplossing hebt kunnen vinden. De bundels kun je terugkrijgen als ze straks ongebruikt verlopen zijn, je kunt daarover tzt met ons bellen op 0800-0402


Bedankt, dat ga ik zeker doen!