Skip to main content

Ik heb een overige landen buiten de EU bundel 25 aangeschaft en zie deze ook in mijn KPN app staan (verloopt over 9 dagen). 

Er staat dat ik tot nu toe 6 MB / Minuten / SMS verbruikt heb (dit was aan het begin van mijn reis). 
Nu ontvang ik alsnog extra buitenbundel kosten voor het ontvangen van sms'jes en een telefoon gesprek en er gaat niks van mijn buitenland bundel af. 

Hoe kunnen we dit oplossen? Ik heb de bundel nu voor niks aangeschaft. 

Admin: bericht aangepast in verband met de privacy en nummer verplaatst naar profiel 

Dan snap ik dat dit vragen oproept en dat je daar duidelijkheid over wil hebben, vreemd dat de bundel het dan in eerste instantie wel is aangesproken. Ben je de hele vakantie op één locatie geweest of ben je naast Thailand nog ergens anders geweest? Je kan ook een kijkje in het KPN Mobiel in het buitenland: kosten, bereik en internet topic nemen. Zou je ook jouw profiel verder kunnen aanvullen? Mocht je weer thuis zijn dan kun je ook even bellen met 0800-0402 dan lopen mijn collega's dat meteen voor je na.  


Thailand is toch een voordeelland buiten de EU en niet een overig land? Dan werkt de gekozen bundel daar niet. Die bundel is wellicht onderweg naar Thailand aangesproken.


@Remco_ ik ben de hele reis op 1 locatie geweest. Ik blijf hier nog 2 maanden en wil af en toe bereikbaar zijn / kunnen smsen. Wil dit dus graag opgelost hebben. 

In plaats van door een forum topic te zoeken wil ik graag de klantenservice spreken, maar lijkt alsof de chatfunctie verwijderd is en we alleen nog een forum kunnen gebruiken.

Mijn profiel is aangevuld.