Skip to main content

Als ik een bundel voor USA kies via de app zijn er 2 keuzes en maximaal 500Mb voor 39,99

Via sms is de maximale bundel 2000Mb voor 29,99.   Vanwaar is dit verschil ?   

Hallo @JR1967 ,

Dan gaat er iets niet goed in de app. Want USA is een supervoordeelland. Regel het daarom via sms. (Of je hebt in de app iets verkeerd gekozen...)

 

Extra Bundels buiten de EU:

  • (Super)voordeelland 100 MB/min/sms voor € 9,99
  • Voordeeldata 2000 MB (alleen data) voor € 19,99
  • Supervoordeelland 2000 MB/min/sms voor € 29,99
  • Voordeelland 500 MB/min/sms voor € 39,99

 

Voor supervoordeellanden kun je dus 2000 MB/min/sms bestellen voor 29,99. 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/wereld.htm

29,99

Sms SUPER VOORDEEL 2000 AAN naar 1266


Wel vaag dat nergens een lijst te vinden is wat de supervoordeellanden zijn en dat de kpn app het als voordeelland ziet. Vervolgens moet je in de app verenigde staten als tekst selecteren en als je de voordeelbundels zoekt dan USA moet invoeren waarbij je via de sms supervoordeel kan kiezen. Ik zal via sms de voordeligste extra 2000 bundel aanzetten maar ik betwijfel of het goed komt. Eenmaal in Florida volgende week wil je niet dat er iets fout is gegaan.


Hi @JR1967, op de pagina die @Noordzee al deelde kan je gemakkelijk het land invullen waar je naartoe gaat. Dan krijg je direct de daar beschikbare buitenlandbundels te zien. Je hoeft dan niet verplicht hele lijsten door te zoeken om het betreffende land te vinden. Scroll je op dezelfde pagina verder naar beneden, dan kan je ook de lijsten per bundeltype vinden :) 

 

In de MijnKPN app krijg je bij de bundels eerst de standaard extra bundels te zien. Daaronder kan je, net als op de site, het land invullen. Zo krijg je de beschikbare buitenlandbundels te zien, en kan je ze activeren. Je krijgt ook altijd een bevestiging als je een bundel aanzet, controleer dit altijd voor de zekerheid.