Skip to main content

Hallo KPN, Jullie zijn altijd heel scherp op het gebied om te voorkomen dat we buiten onze bundel gaan.

Op Curacao kreeg ik vorige week op het vliegveld op de terugweg de melding dat mijn 2000MB/MIN 100% verbruikt zijn.  Dus ben ik gelijk gestopt met bellen of internetten.

 

Nu komt er toch 15€ bij voor buiten bundel kosten.

Dit kan niet en vind ik onpasselijk.

Als jullie veel te laat de melding versturen is niet mijn schuld. 

PS: op de app zit ik ook elke dag te kijken hoe het zit met mijn buitenland bundel, Op het vliegvel had ik nog 30mb/min over.

Ik hoop dat jullie mij tegemoet willen komen in deze kosten want ik vind niet dat het mijn schuld is dat ik extra kosten heb gemaakt !

Met vriendelijke groet, Marcel Huisman

Hoi @huismanmarcel, als de bundel nog niet op is als je data gebruikt en je daar extra kosten voor krijgt snap ik dat je daar gek van opkijkt. Ik weet niet of dat ook is wat er nu is gebeurd, ik heb nog geen gegevens van je om met je mee te kunnen kijken. Je kunt jouw forumprofiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) invullen en daarna een seintje geven. Dan kan ik een blik werpen.

Ook kan je hierover telefonisch contact opnemen met 0800-0402. Een collega kan dan ook direct met je meekijken naar de situatie.


Op 0402 zeggen jullie doodleuk dat jullie er niks aan kunnen doen

dan ben ik uitgepraat toch ?

marcel huisman 


Hoi @huismanmarcel, het is bijna 3 maanden geleden dat we het daarover hadden. Gaat het nu over dezelfde bundel, gaat het over een andere bundel bij een andere reis? Ik denk graag met je mee, maar daarvoor heb ik wel meer informatie nodig.


Hoi Jasper

ja ik heb het over dezelfde geval

rabo ….***

*** *** ***

*** ***

06 ***

geb **-**-****

 

Admin: privégegevens verborgen i.v.m. privacy. Deel nooit privégegevens openbaar op internet


Hallo @huismanmarcel , haal die privégegevens snel weg, dit is een openbaar forum. Gebruik de drie puntjes rechtsonder je bericht en dan ‘Bewerk’.

edit: de Admin was me voor 😁.

Zet de gegevens in jouw forumprofiel ←(klik) zoals @Jasper eerder al vroeg.


Bedankt voor de tip Ruud,

met vriendelijke groet

Marcel


We hebben je gegevens verborgen inderdaad @huismanmarcel, in verband met privacy is het belangrijk op privégegevens nooit openbaar op internet te delen. 

Kan je meer vertellen over wat er op dit moment aan de hand is? Je had het erover dat je extra kosten had ondanks een buitenlandbundel. Op dit moment is er niet zo'n bundel actief. Als je in de EU bent heb je die ook niet nodig, dan gebruik je de bundel die je hier in Nederland gebruikt gewoon. Doordat ik zo'n bundel niet zie staan is het niet duidelijk wat er nu precies speelt.


Jasper 

alles staat aan het begin van mijn verhaal op dit forum

 


Het verhaal aan het begin gaat over een buitenlandbundel en kosten die je buiten de bundel maakte, je zei dat je nu hetzelfde ervaarde. Er is nu alleen geen buitenlandbundel actief, daardoor lijkt het een andere situatie te zijn, vandaar dat ik de vraag stelde wat de situatie precies is.

Ik zie niet wat jij ziet, ik weet alleen wat jij vertelt. Ik heb jouw hulp nodig om met je mee te kunnen denken.


Hoi Jasper

er is maar 1 geval

1 buitenland bundel gedoé en dat was op curacao augustus 2022

ik heb de buitenland bundel daarna niet meer gebruikt omdat ik niet in het buitenland ben geweest 

genoeg info ?

Met vriendelijke groeten Marcel 


Nee, het is me nog niet helemaal duidelijk @huismanmarcel. Ik heb alle facturen van het 06-nummer dat je op je profiel hebt staan nagekeken vanaf juli. Op elke factuur staat bij verbruik (bij zowel in Nederland als in het buitenland) staat 0.00 euro aan kosten. Waar zie je die kosten staan? Of gaat over een ander nummer dan dat?


Sorry Jasper, ik zie het het ook niet meer terug op mijn factuur.

Laat maar zitten

met vriendelijke groet

marcel Huisman


Geen probleem @huismanmarcel. Ik vraag me wel af waar het dan gestaan heeft. Mocht je het terugvinden, of andere vragen voor ons hebben, dan weet je ons te vinden.