Skip to main content

Ik heb via de MijnKPNapp een buitenlandbundel aangeschaft voor mijn man (terwijl ik in zijn contract zat) . De bundel is echter bij mij als hoofdcontracter erbij geschreven, waardoor hij nu niets heeft. Kan dit gecorrigeerd worden?

Ojee @rico1967, niet zo handig dat de bundel bij het verkeerde nummer terecht is gekomen! Een bundel verwijderen bij het ene nummer om hem aan het andere nummer toe te voegen, dat is helaas technisch gezien niet mogelijk. Wel kunnen we de bundel van jouw nummer vergoeden als blijkt dat er tijdens de looptijd van de bundel (over 1 maan dus) geen gebruik van is gemaakt. Je man kan vervolgens een bundel voor zijn eigen nummer activeren door mét dat nummer een sms te sturen: KPN buitenlandbundels activeren via sms

Laat je weten of het gelukt is?


Dan krijg ik de foutmelding dat de ingevoerde code niet wordt herkend. Is daar ook een oplossing voor?


Krijg jij die melding @rico1967? Of krijgt je man 'm als hij het probeert? Hij moet de sms via zijn eigen toestel/nummer versturen, jij kunt dat niet voor hem doen.

En welke code wordt er nu verzonden? In welk land is hij aanwezig?


Hij verzendt  met zijn eigen toestel VOORDEEL 100 (met en zonder spatie geprobeerd) naar 1266. Hij is nog in Nederland 


Ah, er moet ook nog ‘AAN’ achter, dus ‘VOORDEEL 100 AAN’

Lukt het daarmee wel @rico1967?


Het is gelukt. Dank


Ah helemaal top! Graag gedaan 😊