Skip to main content

Ik ben in Albanië en heb gisteren een buitenlandbundel geactiveerd (bevestiging ontvangen). Na een paar uur ontving ik een sms dat ik aan de limiet zat van internetten in het buitenland. Ipv van de data van de bundel af te schrijven, worden er hoge kosten in rekening gebracht voor internetten in het buitenland. Ik kan niet bellen en de klantenservice breekt het gesprek meteen af. Er is maar een netwerk beschikbaar en het kan niet aan mijn Simkaart liggen (of maakt KPN simkaarten die niet werken?). Ik ontvang graag hulp.

 

*admin: eigen topic voor je vraag gemaakt.

Hallo @MTabel , het wil vaak helpen de mobiel eens een keer uit- en dan weer aan te zetten voor een goede activatie van de bundel.

 


Hallo @MTabel, welkom! Je bent in Albanië, hebt een bundel geactiveerd, maar toch krijg je een sms dat je aan het limiet van jouw buitenbundel data zit. Het kan zijn dat deze sms met vertraging is binnen gekomen en dat je de data hebt verbruikt voordat de bundel daadwerkelijk geactiveerd was. Als je wilt, kan ik voor je uitzoeken wat hier precies is gebeurd. Zou je in dat geval je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.