Skip to main content

Wanneer ik SUPER VOORDEEL 2000 AAN naar 1266 stuur krijg ik van nummer 1200 “Opdracht niet herkend. Controleer invoer en probeer het opnieuw, voor meer informatie bel 1330 vanuit Nederland en +31612001330 in het buitenland. Groet, KPN”. Ik heb een KPN one abonnement, wat gaat hier mis?

Hoi @Dick van Straaten, welkom op ons forum!
KPN EEN (zakelijke) abonnementen kan ik helaas niet heel veel over zeggen. Je kunt daarmee het beste even aankloppen bij ons zakelijke forum of zakelijke klantenservice


Beste Thomas,

 

KPN One abonnementen zijn niet bekend bij zakelijk? Ook de apps herkennen mijn telefoonnummer niet? Vind ik vreemd, want krijg wel maandelijks een KPN factuur.

 

Nu blijkt dat ik voor alle service bij een tussenpersoon (waar ik het abonnement heb afgesloten) moet zijn. “KPN weet niet wie de tussenpersoon is”, aldus de supportmedewerker.

 

ik wel en weet inmiddels dat ik als KPN One klant niet dezelfde service en voordelen geniet. Kan zelf de bundel niet aanzetten en de aanbieding geld niet voor mij. Alle apps dus maar verwijderd en ouderwets de telefoon gebruikt. Na 20 jaar mobiele klant zeer teleurgesteld.