Skip to main content

Hoi!

Ik wil graag weten of ik bij het inschakelen van een buitenlandbundel voor de VS (2000MB data alleen voor 19,99) roaming aan moet laten staan en hoe hij het telt ten opzichte van mijn normale datalimiet. Komt er dan een aparte teller in mijn app?

Hoe werkt die beveiliging tegen datagebruik daarnaast: knalt gewoon mijn 4G eruit bij 2GB en gaat niet opeens mijn normale bundel op? Daarnaast benieuwd of aanzetten in Nederland al een issue is en hij dan niet meteen die data gaat opsnoepen.

Alvast bedankt voor de antwoorden. Ik vind het wel handig als dit gewoon expliciet op de site zou worden uitgelegd.

deze vond je niet duidelijk?

 

Internet, bellen en sms'en in het buitenland | KPN


Hallo @ap3nr0ts, vlak voor je het vliegtuig in gaat kun je het beste de bundel aanzetten. Dan heb je de bundel actief zodra je in de Verenigde Staten bent. Zodra de bundel vervolgens op is, dan stopt het internet in de Verenigde Staten tenzij jij zelf weer een bundel activeert of er voor kiest om zonder bundel door te gaan met data. 

Meer info kun je lezen op de speciale buitenlandpagina op kpn.com: Internet, bellen en sms'en in het buitenland | KPN