Skip to main content

Hoo

ik heb een buitenlandbundel voor buiten de eu gekocht (Mexico) alleen deze werkt niet. Ik heb alle stappen al doorlopen ook met hulp van de chatbot en ook via alle info van de fora en online. Helaas zonder resultaat. Graag jullie hulp.
Groet Christine 

Hallo @Christineleenen! Welke bundel heb je aangeschaft?

Mexico is een Voordeelland en daar zijn 3 bundels voor te verkrijgen:

Heb je 1 van deze bundels? Dan zou je verwachten dat het werkt. Is dat niet het geval, kijk dan naar de tips hieronder:

Wat kan ik doen om goed bereik te hebben in het buitenland?

Als KPN-klant in het buitenland ben je te gast op het netwerk van een buitenlandse provider. We hebben als provider afspraken over roaming met providers in het buitenland, maar dat betekent niet dat wij inzicht hebben in of invloed hebben op de kwaliteit van het netwerk van deze provider. 

 

Tips voor goed bereik in het buitenland

Als het ene netwerk niet goed (genoeg) werkt, kun je handmatig een ander netwerk kiezen in de instellingen van je toestel. Dat kan verschil maken. Net als in Nederland heeft provider A op bepaalde locaties beter bereik dan provider B of andersom. Handmatig een ander netwerk selecteren doe je als volgt:

Voor meer informatie: KPN Mobiel in het buitenland: Roaming.


Hoi Denise

dank voor je reactie. Ik heb de 2000 mb bundel.  Ik heb onderstaande stappen doorlopen alleen helaas zonder resultaat. Kun je me verder helpen of kan ik anders de bundel teruggeven? Op deze manier heb ik er niks aan helaas. 
 

groet Christine 


Een bundel teruggeven is helaas niet mogelijk. Maar ik wil wel even met je meekijken. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.


Hoi

dank voor je reactie! Ik heb bovenstaande aangepast! 
 

groet Christine 


Het lijkt erop dat je een verkeerde bundel hebt aangeschaft, @Christineleenen. Ik zie in het systeem namelijk dat je een bundel voor Super Voordeellanden buiten de EU hebt aangeschaft. Mexico is een Voordeelland. Een bundel voor Supervoordeellanden werkt daar niet. Je kunt de juiste bundel aanschaffen met de informatie hierboven.

Ik snap heel goed dat je daarom de kosten van de andere bundel weer terug wilt. Ik wil je vragen om daarvoor contact op te nemen via 0800 0402 als je de factuur hebt ontvangen. We kunnen dan zien dat je de bundel inderdaad niet hebt gebruikt en kunnen deze dan vergoeden.


Hoi Denise

Dankjewel voor je reactie! Ik ga contact opnemen! 
 

Groet Christine 


Reageer