Skip to main content

Ik ben met vakantie in Suriname en heb een databundel aangeschaft. Maar ik kan er gewn gebruik van maken. Bellen gaat maar ondanks data roaming aanstaat en alles het lijkt te moeten doen. Kan ik niet internetten buiten wifi om. Zonde van mn bundel en erg onhandig. Heb aan en uitzetten al meerdere maken geprobeerd. Zelf provider kiezen ook. Dataroaming staat echt aan. Er staat 4G en meerder bars maar helaas. Nog tips wat het kan zijn of om op te lossen?

Beste @Dansjoey, welkom! Heerlijk: een vakantie in Suriname! Wel erg balen dat je mobiel internet niet lijkt te werken. Heeft het eerder wel gewerkt in het buitenland? Zo niet, kan er wellicht aan onze kant een blokkade op zitten. Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres, 06-nummer en evt. klantnummer? 


Ik heb de gegevena toegevoegd. Ik kan het me niet heugen of hij het de vorige keer wel deed.


Bedankt! Ik zie dat je momenteel alleen een Super Voordeellanden buiten de EU 2000 hebt. Die kan je in Suriname niet gebruiken. Daarvoor adviseer ik een bundel van 100 MB/sms/min voor 9,99 Sms VOORDEEL 100 AAN naar 1266, of een bundel van 500 MB/sms/min voor 39,99 Sms VOORDEEL 500 AAN naar 1266. Als je de bundel aangevraagd hebt, dan zou je gebruik moeten kunnen maken van internet. Wij hebben het niet geblokkeerd in ieder geval 🙂.