Skip to main content

Ik heb bij aankomst in Amerika een buitenland bundel gekocht, dit ging goed... toen ik zag dat ik maar 300 mb meer had en wij onze roadtrip verder gingen zetten, dacht ik dat het misschien handig was ( nu ik nog WiFi had) een opvolgende bundel te kopen... nu is het echter zo, dat hij niet eerst de eerste bundel heeft opgemaakt en toen naar de volgende bundel is overgestapt... maar er staat nog 300 mb op mijn vorige bundel, die ik toch wel graag wil opmaken, anders moet ik dus nu voor de laatste dagen weer een bundel ad 20€ kopen (die ik niet kan opmaken) hoe kan ik die eerste bundel terug activeren, hij is nog 10 dagen geldig???

Graag een reactie hoe ik deze terug kan activeren, ik heb er immers voor betaald en hij is nog geldig

HI Kathy, welkom hier. 

Het tegoed van beide bundels horen eerst te worden aangesproken/opgemaakt voordat je over gaat op de reguliere data. Ik kijk graag voor je na of en waarom dit nu niet gebeurt. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


 

 


Hallo @Alex_P zoals je ongetwijfeld weet, is er binnen dit forum sprake van andere uitkomsten dan jij beweert, zie ook de gratis bundel van december en andere extra bundels die aangekocht zijn/worden.

Eerst wordt je eigen bundel opgemaakt en dan kom je pas aan de extra bundels toe, zodat veel mensen door hun data heen waren en hun extra tegoed niet meer gebruikt kon worden omdat de datum verstreken is/was.


Hallo @Alex_P zoals je ongetwijfeld weet, is er binnen dit forum sprake van andere uitkomsten dan jij beweert, zie ook de gratis bundel van december en andere extra bundels die aangekocht zijn/worden.

Eerst wordt je eigen bundel opgemaakt en dan kom je pas aan de extra bundels toe, zodat veel mensen door hun data heen waren en hun extra tegoed niet meer gebruikt kon worden omdat de datum verstreken is/was.

Belangrijk verschil, hier gaat het niet om een eigen bundel. Het verbruik in Amerika gaat niet uit je eigen bundel maar wordt los afgerekend en dan hoort een extra bundel voorrang te krijgen wanneer deze actief is.Â