Skip to main content
Beantwoord

Buitenlandbundels werkten niet in Zuid Amerika en de VS

• 16 januari 2025
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Op beide mobielen ging het faliekant mis! Bij een rondreis USA, Zuid Amerika geen een keer welkomst bericht in geen enkel land. Buitenlandse bundels op allerlei manieren zijn aangevraagd met bevestiging van ontvangst van de aanvraag maar nooit bevestiging dat dit is verwerkt, en die werkte geen enkele moment.  Dit heeft ons veel problemen verzorgd tijdens onze rondreis.

Er is vanuit buitenland naar klantenservice gebeld en wij zijn verteld er is een grote storing met impact op buitenlandse bundels.  Er is contact geweest via KPN Community zonder oplossing.

Nu worden meerdere buitenlandse bundels - over hetzelfde periode - in rekening gebracht ie alle pogingen om dit werkend te kregen. Graag deze bundels van de rekening afhalen want er was geen bevestiging en de bundels werkte niet.  Dit gaat over 2 mobiel nummers op onze naam en wij reizen vaak dus de probleem ligt niet aan de hoe want dit is ons goed bekend. 2 weken voor deze reis was mijn man in Hong Kong en de bundel werkte prima.

Beste antwoord door Denise van KPN

Ik begrijp heel goed dat je de kosten voor de aangeschafte bundels graag terug wilt als je deze helemaal niet hebt kunnen gebruiken, ​@friesche. Heb je desondanks wel een goede reis gehad?

De KPN Community is alleen geen geschikte plek voor het aanvragen van vergoedingen. Ik wil je daarom vragen om telefonisch contact met ons op te nemen. Maak gemakkelijk een belafspraak. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt. Liever digitaal contact? Neem dan contact op via Facebook of X (voorheen Twitter).

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+19
  • Moderator
  • 8636 reacties
  • Antwoord
  • 20 januari 2025

Ik begrijp heel goed dat je de kosten voor de aangeschafte bundels graag terug wilt als je deze helemaal niet hebt kunnen gebruiken, ​@friesche. Heb je desondanks wel een goede reis gehad?

De KPN Community is alleen geen geschikte plek voor het aanvragen van vergoedingen. Ik wil je daarom vragen om telefonisch contact met ons op te nemen. Maak gemakkelijk een belafspraak. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt. Liever digitaal contact? Neem dan contact op via Facebook of X (voorheen Twitter).