Skip to main content

Een buitenlands (Frans, mobiel) nummer is via het KPN netwerk niet bereikbaar. Dit nummer wordt gebruikt om toegang te krijgen tot een bedrijfsterrein. Via de andere providers (T-mobile, Tele2, Vodafone) is dit nummer wel bereikbaar. Heeft iemand enig idee?

Hallo @zwikker91 ,

Probeer het eens eenmalig via 3G. Daarna dan weer via 4G.


Mijn telefoon heeft geen 3G. 5G uitgeschakeld en gebeld via 4G. Nummer blijft onbereikbaar. Geprobeerd via het het vaste kpn netwerk het nummer te bellen. Zelfde probleem. Onbereikbaar


Wij lijken hetzelfde probleem te hebben met onze parkeergarage. Van onze technische buurman (met T Mobile en dus geen probleem) komt de vraag: of het ook om een intratone installatie gaat?


Ter info: op Intratone's website staat inmiddels melding van deze storing. Echter raden ze nu aan dat iedereen dan maar met KPN helpdesk gaat bellen. Het lijkt mij verstandig dat KPN helpdesk en Intratone helpdesk samen de oplossing maken voor hun klanten (pun intended)

https://www.intratone.nl/

 


Op de website van Intratone lees ik inderdaad dat er een storing gaande was welke inmiddels is opgelost:

“Gisteren (06/12/2021) is er een storing geconstateerd bij de telecom provider "KPN". Deze lijkt te zijn opgelost.

Indien dat nog niet het geval is, neem dan contact op met KPN.

U kunt ook een boodschap achterlaten” 

Is dit bij jou ook het geval @zwikker91? Anders verneem ik het graag zodat ik op onderzoek kan voor jou.