Skip to main content

Hallo, vanuit Nederland heb ik de bundel 2000 voor de VS besteld en het werkte voor een dag, en daarna niet meer. Roaming staat aan en ik heb verder niets veranderd aan mijn telefoon...Samsung Galaxy A20e. Tot nu toe 112mb gebruikt volgens mijn KPN.

Graag hulp!

Welkom op het forum @CALSOL, een reis naar Amerika, dat is lekker! Dat het daar niet werkt is minder. Kan je wel verbinden met een Amerikaans netwerk, lukt bellen/gebeld worden wel? Gaat het puur over het gebruik van het internet? Merk je het ook als je verbinding maakt met een ander Amerikaans netwerk?

Het zijn veel vragen opeens, maar met de antwoorden kunnen we hopelijk een duidelijker beeld krijgen van wat er precies speelt. Dan kunnen we met je meedenken.


Beste Jasper,

Ik heb de bundel alleen voor internet gebruikt, wat perfect werkte bij JFK-luchthaven, maar eenmaal in Lower Manhattan werkte het niet. Gek genoeg werkte het soms ineens in de metro/subway, dus de settings waren blijkbaar juist, roaming is altijd aan geweest. 

De verbinding was steeds zichtbaar met KPN/AT&T. Ik heb geprobeerd te verbinden met andere netwerken, maar dat is me niet gelukt. Ook heb ik mijn mobiel meerdere keren aan en uit gezet in een poging om het te resetten. 

Tijdens de voorlaatste dag van mijn reis was ik in Mid and Upper Manhattan en daar werkte het wel. Eenmaal terug in Lower Manhattan ging het weer uit. Onderweg naar JFK ging het weer aan. 

Ben benieuwd wat het probleem was. Vriendelijke groet.


Dat is met terugwerkende kracht moeilijk te zeggen, zulke dingen zijn het beste na te gaan op het moment dat je daar bent en het probleem ervaart. En op je forumprofiel staan ook geen gegevens van jouw abonnement, daardoor is ook niets te zien.