Skip to main content

Beste,

Ik heb een vraag,mijn abbonnement is verlengd en veranderd.

Nu wil ik graag mijn abbonnement verhogen voor mobiel internet, ik heb nu 2 gb,maar wil standaard verhogen ,kan dit ?

Hallo @Pipo1967 ,

Jazeker, dat is mogelijk. 
 
Toen jouw abonnement verlengd werd, ging je automatisch over op KPN Hussel. Bij KPN Hussel kun je maandelijks jouw abonnement naar boven of naar beneden bijstellen. Het eenvoudigste is om dit te doen in Mijn KPN. Je kunt ook bellen met 0800-0402. Op doordeweekse dagen van 8.00 tot 20.00 en op zaterdag tot 17.00. 
 

Zelfs met de oudere KPN-Compleet-abonnementen kun je mobiele abonnementen verhogen.  Alleen niet verlagen naar een niveau wat lager is dan waarmee je ooit bent begonnen. 


Dank u,dan ga ik maandag even bellen,want in mijn kpn lukt het niet omdat het abbonnement net verlengd is geeft hij aan u kunt geen wijzigingen doorgeven op dit moment.


Aha @Pipo1967 , dat is duidelijk.
Maandelijks wijzigen kan pas ná de eerste maand. Het zal dus (ook) niet lukken via Klantenservice.
Wijzigen kan (vanaf de tweede maand) één keer per maand en een wijziging gaat in aan het begin van de volgende maand.


Oke dank u,dan moeten we even wachten nog .


Klopt @Pipo1967 en @RBxx ,

De wijziging kan pas na één maand ingaan. Logisch natuurlijk. 
 

Je bent natuurlijk wel heel snel  met jouw wens van aanpassing. Ik zou het maandag toch even proberen om contact op te nemen met de telefonische klantenservice. Want zoals @RBxx het aangeeft, gaat de wijziging pas in bij het begin van jouw derde abonnementsmaand. Dat lijkt me toch wat raar als KPN aangeeft dat je maandelijks kunt switchen. 
 

Laat je maandag nog even weten of de wijziging per de start van de tweede maand telefonisch wel lukt? 


Ik laat het weten maandag 


Hoi hoi,

Een update,ik kan alleen via mijn kpn verhogen,maar moet even geduld hebben totdat hij het vrij geeft.

Nu was ik te snel 


Prima, hou het maar goed in de gaten. Gewoon binnenkort weer even proberen. 

Â