Skip to main content

Beste Kpn,

Hoe is het mogelijk dat een voordeel buiten EU bundel maar 30 dagen geldig is?

Ik betaal er tenslotte voor, dus ik koop het.

Waarom is de geldigheid dan maar 30 dagen?

Dit is werkelijk belachelijk.

Graag een reactie.

 

Mvg S.Cox 

Inderdaad betaal je voor die buitenland bundel en daar gelden voorwaarden bij, je mag die bundel maximaal 30 dagen gebruiken je kan ermee akkoord gaan of niet.


Hallo @Sabine Love ,

Niet 30 dagen, maar 31 dagen.

  • De bundel is een maand geldig en verloopt 31 x 24 uur na het aanzetten

bron: 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/wereld.htm
 

Die bundels zijn bedoeld voor een vakantie of tijdelijk verblijf. Ga je langer na zo’n land, dan is het wellicht beter om daar een lokaal prepaidkaartje te kopen. 
 

Overigens kun je na het verloop van een bundel van KPN ook weer een nieuwe bundel aanschaffen. Gebruik je niet veel? Neem dan de lage bundel van 25 MB en dus niet de hoge van 100 MB. 
 

  • De bundels zijn stapelbaar. Dat wil zeggen dat je een nieuwe bundel kan aanschaffen voordat je oude bundel op of verlopen is.
  • Je krijgt een sms'je als je op 50%, 75% en 100% van je bundel zit.

Hartelijk dank voor het antwoord.

Begrijpelijk dat ik zelf akkoord ga met de voorwaarden.

Dan nog koop ik de bundel die vervolgens 31 dagen geldig is, dat is werkelijk belachelijk.

Uiteraard heb ik een prepaid sim kaart met een tijdelijk abbonement van Costa Rica. Alleen daarmee is het niet mogelijk om naar NL te bellen. Er zijn altijd kosten buiten mijn abbonement om om naar NL te bellen.

 

Mvg


Als je iemand belt in Nederland die Whatsapp heeft en jij hebt het ook op je telefoon dan kan je m.i. beter daarmee een audio (!) gesprek opzetten dan via de '’gewone'’ bel verbinding. Data is volgens mij minder dan dure belminuten.