Skip to main content

Goedemiddag,

In december 2020 5GB extra gekregen waardoor mijn data op 10GB stond. Hiervan is amper wat gebruikt en nu in januari kreeg ik de 4e een nieuwe melding dat de nieuwe factuurperiode is ingegaan en staat in het overzicht aangegeven dat ik niets meer heb. Voorheen was het Telfort en nu het is overgenomen begint de ellende al .. Waarom ? 

 

Je hebt die gratis 5 GB er niet bij gekregen. Je kon daar gebruik van maken. Als je daar bijna niets van gebruikt heb, dan is die nu gewoon weer weg. Foetsie. En dus zal je nu weer je gewone bundel moeten hebben zoals normaal.


@Iwan69 Omdat er een niewe maand is ingegaan !!!

Alles wat je had aan data komt dan te vervallen.


Ah, dat werkt dus zo bij KPN.. Een cadeautje wat je krijgt, maar wat komt te vervallen. 

 

De gewone bundel heb ik dus niet .. 


In principe zou je nu dus weer 5GB moeten hebben !!!

Maak je gebruik van de MIJNkpn app om dit te checken ?

 


Yep, daar maak ik gebruik van. Volgens de app heb ik nog 17 dagen voordat de nieuwe maand weer begint en staat de 5GB er niet bij ..


0800-0402 bellen


Bedenk mij net iets. Ik heb 2 abonnementen op mijn naam staan die onder de Hussel 5GB vallen. Bij de ene staat dus 0GB en bij de andere heb 15387MB staan. Zou men bij KPN alles bij 1 abonnement samen gooien van waaruit een verdeling van de MB's moet zijn ?

 


Allen bedankt.. Ik ga maar even bellen.


Yep, daar maak ik gebruik van. Volgens de app heb ik nog 17 dagen voordat de nieuwe maand weer begint en staat de 5GB er niet bij ..

Dan heeft u nog een oud Telfort abonnement volgens mij. De maand duurt nog 24 dagen tot 1 februari. Bij KPN start elke maand gewoon altijd op de eerste dag van de maand. Dat is al vele vele vele jaren zo.


Ik heb in totaal 4 abonnementen lopen (gezin met kinderen) waarvan er 2 nu onder de Hussel vallen en de andere 2 nog onder de abonnementsvorm van Telfort .. 

Ik ben gaandeweg nog iets tegengekomen en dat is dat er MB's in de wachtrij is gezet. Hiervan heb ik iets overgezet naar 1 abonnement en daarna is ineens het volledige bundel te zien op het andere abonnement met daarin aangegeven dat er nog 27 dagen resterend is.. Krijg het idee dat er iets niet helemaal goed is gegaan bij KPN. Heb nu wat ik hebben wil.. 

 

Nogmaals allen bedankt voor jullie reacties …..