Skip to main content

Ik zie in het overzicht in MijnKPN een specificatie "bundels in wachtrij".
Ik vermoed dat het te maken heeft met het meenemen van MB's naar een volgende maand. Dit geldt nog voor voormalige Telfortabonnementen.
Hoe werkt dit? Ik kan geen touw vastknopen aan de aantallen in het overzicht.

Ik zie het overzicht overigens alleen als ik via mijn vaste computer inlog. Het staat niet in de MijnKPN-app.
Is hier een verklaring voor? 

Hallo @GerTo ,

Je bent nu eerst de extra MB's aan het opmaken. Je kunt jouw totale sado op deze manier terugzien in Mijn KPN : 
 

 


Ik zie het ook bij mij staan. Maar ik begrijp het antwoord niet? Ik heb een bundel van 2G per maand. Wat doet die bundel in de wachtrij dan precies? Sorry dat ik het antwoord niet snap?


Alle klanten van KPN hebben pas geleden gratis 5GB gekregen. Deze bundel wordt eerst opgemaakt. Jouw eigen bundel staat zolang in de wachtrij. Die wordt weer aangesproken als de 5GB op zijn.   


Maar er staat in de App dat er 1Mb is verbruikt van de 2000 Mb bundel met nog 21 dagen te gaan. De bundel in de wachtrij staat op nog 24 dagen te gaan goed voor nog 4961 Mb. Van welke wordt er nu op dit moment verbruikt dan?  En vanwaar dat cadeautje van KPN?


Kadootje was vanwege Sinterklaas. Er wordt verbruikt vanuit die kado-bundel. 


Alles over de 5GB die je kado hebt gekregen lees je via https://www.kpn.com/beleef/mobiel/kadootje-van-kpn-5gb-extra-data-voor-alle-mobiele-klanten.htm en in het topic: