Skip to main content

Met het ingaan van de nieuwe maand is mijn internetbundel van 12000MB naar 12MB gegaan. Hoe kan dit?

Staat er geen 12GB in de app?


Hallo @H.P 1 ,

Ik vermoed dat jij een oud-Telfort klant bent. Ik denk dan ook dat we de verklaring hier moeten zoeken. Heb je toevallig onlangs jouw oud-Telfort abonnement vernieuwd en heb je nu een KPN abonnement? Bij Telfort was het zo dat je jouw overgebleven belminuten en data twee maanden mee kon nemen. Bij KPN kan dit niet meer. Maar als je onlangs hebt verlengd, dan kan het zijn dat je nog overgebleven MB's in jouw bundel hebt zitten. Deze worden meegenomen in het overzicht dat je in MijnKPN ziet. 

 

Heb je al gekeken bij "Alle bundels bekijken"?

 

Zo kun je het terugzien in de Mijn KPN app.

 

 

 


Hallo @H.P 1 

Een internetbundel van 12 MB zou wel heel weinig zijn, is het niet gewoon 12 GB ?

Dit is een recente wijziging in de nieuwe MijnKPN app. Bij abonnementen met een internetbundel groter dan 10000 MB worden in het vervolg GB's getoond i.p.v. MB's. Dit is om getallen met (heel) veel nullen te vermijden.

bron:  

 


Het kan ook zo zijn dat de nieuwe factuurperiode niet op de eerste van de maand valt. Misschien begint die morgen pas. En is die 12 MB gewoon het restant van de huidige factuurperiode. 


Het is opgelost het is nu GB geworden was eerder altijd MB


Staat er geen 12GB in de app?

Klopt er staat 12gb bij Telfort was dit altijd Mb . Sinds 1 okt ben ik bij KPN, bedankt voor je antwoord


Met het ingaan van de nieuwe maand is mijn internetbundel van 12000MB naar 12MB gegaan. Hoe kan dit?

Het is opgelost vandaag overgegaan van Telfort naar KPN, die werkten met MB en KPN met GB


Het is opgelost vandaag overgegaan van Telfort naar KPN, die werkten met MB en KPN met GB


Top dat het opgelost is @H.P 1 :blush:


Vorige maand heeft het even bij op GB gestaan, daarna weer op MB.

Kan het met je verbruik te maken hebben? Weinig verbruik dan MB?


Goede vraag @arie61, bij de ingebruikname van de app is alles in eerste instantie op Gb's gezet, echter bleek dat voor vel gebruikers met ene wat kleinere bundel niet zo handig. Daarom hebben we dit aangepast waardoor je bij een abonnement boven de 10Gb, je verbruik in Gb's ziet en bij een abonnement met minder dan 10Gb, zie je je verbruik in Mb's :slight_smile:


Dank je wel, mijn simkaart is overgezet van Telfort naar KPN, eerder stond het in MB’s en later zag ik nu in GB