Skip to main content

Mijn bundel voor deze maand is op. ik zit in het Buitenland, wel in de EU. 23 julie sprak ik klantenservice telefonisch omdat het opwaarderen online maar niet lukte. De medewerker had mij 5 gig toegezegd. Hij zij dat het per direct in zou gaan. Tot op heden heb ik het echter niet ontvangen. Ik heb het dringend nodig om te navigeren.

Hallo @BarendseJ ,

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en jouw mobiele telefoonnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 


Hoi @BarendseJ, welkom op het forum!
Ik kijk graag even met je mee. Zou je op je profiel ook je 06-nummer en laatste 3 cijfers van je iban kunnen vermelden? Je kunt hiervoor het veld “persoonlijke opmerkingen” ook gebruiken.
Als dat gelukt is, wil je ons dat hier even laten weten? Ik kijk dan meteen even met je mee!


Hoi @BarendseJ, je hebt nog niet weer gereageerd. Ik zie dat je jouw profiel wel hebt ingevuld. Dus ik heb nu alsnog een kijkje genomen. De 5GB bundel is op de 23e netjes geactiveerd. 

Op het 06- nummer in je profiel (die eindigt op 80) is van je 5GB standaard databundel nog ruim 4,3 GB over. De 5GB bundel van de 23e is nog niet aangebroken verder. Dat zal ook pas gebeuren nadat je standaardbundel op is. Hoe ben je tot de conclusie gekomen dat je geen data meer hebt?


Ik kan desalniettemin op het internet. Ik baal enorm. Ik had het de afgelopen dagen echt nodig om te navigeren. Ik kon KPN niet bereiken. I am not amused. 


Wat u hier laat zien komt uit android zelf. Dat hoeft niet altijd overeen te komen met de hoeveelheid data die u bij KPN nog beschikbaar heeft. U kunt beter de MijnKPN app gebruiken om te bepalen hoeveel data u nog heeft.


Prima. KPN laat zien dat ik nog heel veel gig heb. Android geeft  aan dat het op is. Fijt is, ik kom niet op het internet, alleen via wifi...

 

 

 

 

 


@BarendseJ, welke melding krijg je dan als je gebruik wil maken van internet? Hierboven is aangegeven dat je bundel nog niet op s, zoals het nu lijkt. Heb je al geprobeerd om met een ander netwerk verbinding te maken, handmatig? Dus misschien niet de best beschikbare, maar twee netwerken die daaronder beschikbaar zijn? Verder ben ik benieuwd waar je dan bent, in welk land. Niet overal is namelijk 4G zo goed als hier in Nederland. Het kan dan ook nog verschil maken om even over te schakelen op 3G.


Bedankt voor jullie melding. KPN geeft nu aan dat ze een storing hebben met mobieltjes in het buitenland. Ik ben niet de enige. Probleem blijft, en het is enorm balen.


@BarendseJ 

Heb je in Android naast de Gegevenswaarschuwing soms ook de Gegegevenslimiet aangezet? Dan zal jouw toestel automatisch mobiele gegevens uitschakelen bij het bereiken van de ingestelde waarde.

 


Bedankt voor jullie melding. KPN geeft nu aan dat ze een storing hebben met mobieltjes in het buitenland. Ik ben niet de enige. Probleem blijft, en het is enorm balen.

Heb je nog steeds problemen? Ik zie geen algemene storing staan namelijk.