Skip to main content

Hoi ik heb per 1 aug mijn mobiele abonnement verhoogd van 5 gb naar 15 gb/onbeperkt bellen en sms met als prijs 22.50 dit staat ook in mijn kpn app als ik huidig abonnement aanklik. Nou heb ik mijn factuur gekregen van deze maand en daar betaal ik gewoon 27.50 voor mijn abonnement en zijn de 2.50 korting op mobiel en 2.50 welkomstkorting ineens foetsie. (Die wel op mijn factuur van juli staan.) Ik heb bijna een uur aan de tel gehangen met een medewerkster daarstraks en zij gaf aan dat dit vervalt omdat ik mijn abonnement gewijzigd heb??? (Dit staat nergens aangegeven en mijn abonnement loopt ook pas vanaf 1 mei dit jaar) Ze kon wel de welkomstkorting weer erop zetten. Maar de rest verviel. Ik vind dit echt heel erg vreemd.

 

@Kato1980 Sterker nog, de korting van 7.50 zolang je abonnement loopt is ook van 7.50 naar 5 euro gegaan, je hebt alleen je bundelaangepast en niet je contract aangepast, dus die zou gewoon 7.50 moeten zijn.


@Doornekamp33 Ja idd,  dat heb ik ook aangegeven aan de telefoon maar ook dat kwam volgens haar omdat ik mijn bundel gewijzigd heb. Kan je wel vertellen dat kpn bij einde contract een klant kwijt is voor mobiel en thuis in ieder geval als dit is hoe het gaat bij hun. Helaas zit ik er nog even aan vast voorlopig😕 Dit slaat gewoon helemaal nergens op.


@Kato1980 Sterker nog, de korting van 7.50 zolang je abonnement loopt is ook van 7.50 naar 5 euro gegaan, je hebt alleen je bundelaangepast en niet je contract aangepast, dus die zou gewoon 7.50 moeten zijn.

Volgens mij had het nooit € 7,50 moeten zijn. Dat krijg je alleen bij unlimitid. Dat kost € 32,50 en dan krijg je € 7,50 korting als je ook internet thuis van KPN hebt. 

Bij de goedkope abonnementen, met 2 GB en 5 GB data krijg je normaal € 2,50 husselkorting. Bij de abonnementen met meer data krijg je 5 euro korting.

Zo is het althans een tijd zo geweest. Ik zie nu dat je bij alle abonnementen maar € 2,50 korting krijgt als je die nu af zou sluiten.

Misschien heeft Kato stevig onderhandelt? Want welkomstkorting krijg je bij mobiel normaal gesproken ook niet dacht ik.


@Nick83 Het is geen Hussel korting, het een lopende korting op het mobiele contract van 7.50 zolang het contract loopt.

Bij een wijziging binnen het contract zoals @Kato1980 heeft gedaan zou dit niet mogen wijzigen, in de contract voorwaarden staat dat je de bundels maandelijks kunt wijzigen, je gaat dus geen nieuw contract aan.


@Nick83 de welkomstkorting heb ik omdat ik voormalig telfortklant ben. Dit is tijdens mijn vorige abonnement automatisch overgegaan naar KPN. En per 1 mei heb ik mijn abonnement verlengd bij kpn en daarbij dus die welkomstkorting gekregen..


Hi @Kato1980,

Even een flinke tegenvaller, die meest recente factuur :slight_frown:

Wat mij direct opvalt, is dat naast de welkomstkorting die inmiddels weer aan is gezet, óók de ‘korting op mobiel’ ontbreekt, dat betreft de Husselkorting die je ontvangt omdat je ook een abonnement voor thuis bij ons hebt. Als dat nog steeds het geval is, hoor je die korting ook gewoon nog te ontvangen van ons. 

Als je zelf wel ziet dat het mobiele nummer nog gekoppeld is aan een abonnement voor thuis, wil ik graag even onderzoeken waar dit mis gaat.

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan :slight_smile:


@Maja_ Dankjewel voor je reactie,  ik heb idd ook een aan elkaar gekoppeld mobiel nr en thuis internet/tv. Ik heb mijn gegevens aangepast in mijn profiel. Hoop dat het gauw opgelost word. Dankjewel alvast!


Bedankt @Kato1980, ik heb het vermoeden dat er net iets langs elkaar is gelopen :thinking: Je factuur is uitgekomen op 2 augustus én je KPN Husselkorting is op 2 augustus gewijzigd, van €2,50 naar €5,00. De korting staat nu goed aan onder je abonnement, maar het kan zijn dat de factuur is gepubliceerd net op het moment dat de ene korting uit is gezet, en de ander nog niet volledig aan stond. 

Je zult die €5,00 aan korting voor de maand augustus, alsnog gaan ontvangen van ons. Doorgaans wordt dit automatisch verrekend met de volgende factuur, mocht je nou begin september géén extra korting terugvinden op de factuur, trek je dan weer aan de bel hier? :slight_smile:


@Maja_  Oke dan wacht ik het even af of het aangepast is volgende maand. Dankjewel voor het nakijken!