Skip to main content

Ik ben zojuist aangekomen in Curacao en wil graag internetbundel activeren via de kpn app. Ik heb de optie gekozen en met gezichts-ID de bundel bevestigd. Ik heb geen sms of mail gekregen van een bevestiging, maar ik heb wel een korte bevestiging in de app gekregen. Ik ben bang dat als ik opnieuw aanvraag en twee keer geld wordt afgeschreven bij de volgende factuur. 

Hallo @Shlm ,

Als het goed is, ontvang je een bevestiging. 
Kun je anders niet via de app zien dat de bundel actief is? 
 

Belangrijk om te weten

  • De bundels bevatten alléén data en zijn 31 dagen geldig.
  • Je kunt de bundels stapelen, wat inhoudt dat je al een nieuwe bundel actief kunt zetten voordat je huidige bundel op is. Zo hoef je geen minuut zonder te zitten!
  • Je krijgt bericht als je 50%, 75% en 100% van je bundel hebt gebruikt
  • Het is niet mogelijk om MB's te delen vanuit deze bundels. 

Je zet je extra bundel gemakkelijk aan in MijnKPN.

 


Hallo, 

Bedankt voor uw reactie! Ik heb zojuist een bevestiging ontvangen via sms en in de app. 
 

De bundel gaat niet gelijk in, echter moest ik een aantal uur wachten voordat het verwerkt was. 
 

Als het goed is kan ik er nu gebruik van maken. Alleen is mij niet helemaal duidelijk hoe nu verder? Moet ik mijn mobiele netwerk aanzetten en data roaming? En hoe zeker is het dat er niks van mijn abonnement af gaat? 
 


Ja klopt, mobiel netwerk en data roaming kunnen nu aangezet worden. Jouw abonnement is alleen geldig  binnen de EU, dus niet in Curacao. 
 

Let op: je kunt niet bellen met jouw bundel. Dat kost wel extra geld.