Skip to main content

Ik heb  voordeel 2000 aangezet voor Canada, maar in mijn app zie ik dat niet terug en de kosten lopen verder op. Ik heb een bevestiging via sms gekregen van kpn, maar het wordt niet verwerkt. Wat kan ik doen?

Hoi @Leetje83 en welkom op het forum! Niet de bedoeling dat de kosten verder oplopen. Als je in de app naar Producten > het 06-nummer waar het om gaat > Meer opties bekijken > Al mijn bundels bekijken gaat. Staat de bundel daar dan ook niet tussen? 


Ik kom daar in ieder geval niet via producten. Dat staat bij mij in de app niet. Maar onderin de app staat wel extra opties en daar staat niks, ook bij extra bundels staat niks. Mijn man heeft dit ook gedaan en hij heeft wel kopje buitenland.


Heel apart. 😕 Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer, het 06-nummer waar het om gaat (onder persoonlijke opmerkingen) en de naam van de contractant? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik kijken of ik de bundel wel actief zie staan. 


Gedaan


Dankjewel! Goed nieuws, de bundel staat aan sinds 12 juli en je hebt er nog ongeveer 1500 MB van over. Mocht je de bundel nog steeds niet kunnen zien in je app, kijk dan eens in je MijnKPN via de webbrowser. Benieuwd of het daar dan wel bij te houden is. 

Wat de extra kosten betreft, ik zie dat er €20,- in rekening wordt gebracht voor de bundel die je aan hebt gezet op 12 juli. Die is om 17:31 (Nederlandse tijd) geactiveerd. Om 16:50 is er een datasessie gestopt van rond de 55 MB, dat was nog voordat de bundel actief was. Dit kostte €30,99 en daarvoor waren er nog een aantal korte telefoontjes van een paar cent. Sinds de bundel actief is zie ik geen extra kosten meer. 

Houd je verbruik wel goed in de gaten. Mocht de bundel ook via je MijnKPN niet in te zien zijn, dan kun je het MB verbruik in je toestel zelf ook bijhouden! 


Top!

bedankt voor nakijken!

groeten,

Lee


Graag gedaan, veel plezier in Canada!