Skip to main content

Onze dochter heeft extra GB internet gekregen op haar mobiele abonnement, omdat ze trouwe klant is. 
Krijgen mijn vrouw en ik, die al vele jaren langer klant zijn, deze bundelupgrade ook?

Welkom bij ons op het forum @Albert1978. Ik weet zo niet wat je precies bedoelt met de extra GB voor jouw dochter. Het kan zijn dat zij een type abonnement heeft wat wat is aangepast waardoor ze meer data krijgt. Als jullie een ander type abonnement hebben kan het zijn dat het voor jullie niet mogelijk was. Ik weet van jullie alle drie niet wat voor abonnement jullie precies hebben, dat maakt het lastig om er meer over te zeggen zoals je je kunt voorstellen. Je kunt je forumprofiel helemaal invullen, dan kan ik er een een blik op werpen. Ook kan je bellen met 0800-0402, via die weg kunnen collega's met je meekijken.


Dag Jasper,


Bedankt voor je reactie. 
 

Onze abonnementen:

- KPN 2 gb + 150 min/sms (vanaf april 2019)

- KPN SO 2010 100 min/sms. Hierbij zat eerst onbeperkt internet. Dat is later, door KPN, op 10 gb gezet. Dit abonnement loopt al heel lang. 

 

Dochter:

KPN 2 gb/150 min/sms (vanaf juni 2019)

zij krijgt nu maandelijks 13 gb extra, omdat ze trouwe klant is. Dus 15 gb totaal. Dit is per e-mail doorgegeven. 


Dank voor de toelichting @Albert1978. Bij een aantal specifieke abonnementen zijn de bundels door zo'n actie inderdaad verhoogd. Het abonnement vanaf april is blijkbaar anders dan dat van jouw dochter, waardoor het daar niet bij viel. 

Het KPN SO 2010 abonnement valt er ook niet onder, dat abonnement is al veel ouder en heeft die 10GB toen gekregen zoals je al zei, als vervanging voor het toenmalige onbeperkte internet.


Nogmaals bedankt. 
 

Dan zal het wel goed zijn. We kunnen altijd gb delen, als het nodig is.