Skip to main content

In augustus heb ik mijn zakelijk abonnement verlengd tijdens de Oppo A74 aktie. Ging allemaal prima, telefoon geleverd en ook de cadeaukaart.

Maar ik probeer nu al drie weken om de cadeaukaart te activeren bij Pimms Solutions en dat lukt niet. De helpdesk daar geeft keer op keer hetzelfde antwoord :

 

Onlangs hebben wij de beveiliging van het versturen van cadeaukaarten aangescherpt.

Hierdoor is het noodzakelijk dat de besteller van de kaart de levering bevestigt, zodra de kaart is ontvangen. 

Wij zien dat dit bij deze bestelling nog niet is gedaan. 

 

Wij hebben daarom de besteller van de kaart een e-mail gestuurd, met het verzoek de ontvangst alsnog te bevestigen en ons op de hoogte te brengen, zodra dit gedaan is. 

Zodra wij de bevestiging hiervan hebben ontvangen, zullen wij jou informeren.

 

Natuurlijk heb ik KPN gebeld maar niemand schijnt te weten wie dat moet doen en hoe.

Dus mijn vraag is : hoe krijg ik het voor elkaar dat KPN de ontvangst van mijn cadeaukaart meldt aan Pimms zodat ik m ook kan activeren?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Goedenavond @Corinne! Vervelend dat je hier tegenaan loopt, ik help je graag verder!

In je profiel staan al klantgegevens vermeld: dit is het abonnement waar het ook om gaat? Wil je in het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen” het bestelnummer van de verlenging en het nummer van jouw cadeaukaart noteren? Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!


Dank je wel Shyrin. Ik heb alle info in het vakje “persoonlijke opmerkingen” gezet.

het is ook wel vreemd, want het is mijn zakelijke telefoon en de cadeaukaart is naar mijn privé adres gestuurd. 


Het heeft langer geduurd dan gewenst, excuses hiervoor! De uitkomst vind ik het belangrijkste: er wordt een nieuwe cadeaukaart naar je toegezonden. Laat je het weten als je deze ontvangen hebt en het activeren gelukt is?