Skip to main content

Goedemiddag,

Mijn man en ik hebben hetzelfde abonnement met hetzelfde toestel. Op zich prima. Nu kreeg mijn man afgelopen maandag een smsje vanuit KPN dat hij elke maand, zolang het abonnement loopt, 20 gb extra data krijgt bij zijn abonnement. Met de verwijzing naar de website kpn.com/gratis20gb

Ik heb dat smsje niet gehad en in mijn verbruik kan ik ook nergens iets daarvan terugvinden. Mijn man ook niet. 

Klopt dat wel? 

Mvg, Daisy 

Klopt dat wel? 

Wanneer je een SMS'je ontvangt van KPN en er staat een link bij die verwijst naar de kpn.com website - zoals nu het geval is - dan kan en mag je ervan uit gaan dat het SMS’je correct is.

Waarom de ene klant het SMS’je wel ontvangt en de ander niet kan aan allerlei dingen liggen. Iemand die bijvoorbeeld Unlimited data heeft, heeft sowieso niets aan 20GB extra data maar ook hoe lang iemand klant is kan van (enige) invloed zijn.

Overigens kan het ook zijn dat jij later alsnog het SMS’je ontvangt, het versturen van dergelijke SMS’jes gebeurt in batches.

Als je inlogt op Mijn KPN dan zal je de 20GB extra zien staan, mocht je dit nu nog niet zien staan… dan zal dit hoogstwaarschijnlijk bij de volgende nieuwe maandbundel zichtbaar worden.