Skip to main content

5gb extra als je een 3 gb abonnement hebt, 31 dagen geldig! Kadootje van Kpn! Mijn abonnement loopt vanaf de 10e. Ik heb 10 dagen de tijd om 3 gb op te maken voor ik het kadootje van 5gb kan aanspreken. Gaat mij nooit lukken.  Nu komt de 2e periode van 10 december tem 31 december. Ik ga mijn best doen om 3 gb op te maken. Kom ik er 22 december achter dat mijn 3 gb bijna op zijn! Hoera ik mag tot 31 december gebruik maken van het kado van 5gb. Echter na 31december tem 10 januari is mijn 3 gb op en moet ik maar zien hoe ik die 10 dagen doorkom. Ik voel me bij de neus genomen door Kpn! Hoe staan jullie hierin? Dit kadootje heeft alleen zin als je abonnement vanaf de 1e loopt.

Inderdaad zeg, @Venzcc . Niet bij stilgestaan. Extra is tot en met 31 december. Maar als je eigen bundel dan wat later in de maand ingaat…

Cadeautje is ooit ingevoerd toen bij iedereen de bundel nog vanaf de eerste begon. Dat is nu anders en het cadeautje wordt pas aangesproken als je bundel op is.

Ik ga die 5 GB dus maar niet gebruiken maar mijn 10 GB verdelen over mijn 'maand' tot en met 4 januari. 

Voor jouw is het dus 9 dagen wifi voor snel internet. 


Ben blij @PeterG dat ik jou heb kunnen behoeden! Ik heb bedacht dat ik er nu wel overheen kan gaan, want ik vraag mij partner 1gb per 1 januari naar mij over te hevelen,  hij gebruikt veel minder dan ik! Ik snap jouw uitleg over hoe het vroeger was, iedereen per 1e vd maand. Ik ben pas 3 maanden klant bij KPN mobiel, dus moet alles nog ervaren,  helaas tot nog toe alleen maar erg negatief!


Bram_ moderator beloofd mij iets in een privébericht 25 december en laat vervolgens niets meer horen,  waarom krijg ik geen reacties meer op dit privébericht???

 

Admin: verplaatst naar eigen topic


@Venzcc excuus voor de late reactie. Ik heb de situatie nagekeken en je een nieuw bericht gestuurd. 


Mijn abonnement loopt vanaf de 22e. Ik krijg net een melding dat ik al over de helft van mn tegoed ben (tm 22 jan) en dat morgen het "cadeautje" afloopt. Wat een oplichterij... nu heb ik dus mn eigen tegoed er doorheen lopen jagen!


Dan heb je gelukkig nog de resterende GB's van je abonnement die je kan spreiden van 1 tot en met 21 januari. 

Cadeautje is inderdaad een farce sinds de bundels niet meer per de 1 ste lopen. 


@PeterG omdat onze modem de geest gaf heb ik 3gb gebruikt in korte tijd. Dat leek ok omdat die 5gb bonus er stond. Maar omdat die vandaag afloopt zit ik dus ineens op 3gb van mijn 5 gb.. en heb nog maar 2gb over voor 3 weken. Het is echt verlakkerij want je moet hoe dan ook eerst je eigen tegoed opmaken om bij die 5 te kunnen. Als je dan vervolgens nog weken moet tot aan het einde van je maand... is alles op en moet je bijkopen voor veel meer geld. Lijkt bijna een slim trucje om mensen bij te laten kopen. Het zou fair zijn als het gewoon gelijk liep met je abo. Ik ben echt benieuwd hoeveel mensen morgen voor een nare verrassing komen te staan.


Cadeautje is inderdaad een farce sinds de bundels niet meer per de 1 ste lopen. 

Tis heel makkelijk op te lossen.

Alle abo’s / bundels op de 1e in laten gaan

Dit soort kadootjes gelijk met je abo laten lopen


Cadeautje is inderdaad een farce sinds de bundels niet meer per de 1 ste lopen. 

Tis heel makkelijk op te lossen.

Alle abo’s / bundels op de 1e in laten gaan

Dit soort kadootjes gelijk met je abo laten lopen

Dat was vroeger zo. Dat alle bundels op de 1e in gingen. Maar dat heeft KPN juist veranderd sinds een paar jaar.

Het probleem is dat altijd als eerste de bundel die bij het abonnement zit opgemaakt word. Daarna pas overige bundels indien aanwezig. 

Beter zou zijn om altijd de oudste bundel eerst op te maken. Dat zou niet alleen beter zijn voor deze gratis 5 GB bundel. Maar ook voor de gekochte databundels. Daarbij speelt namelijk precies hetzelfde probleem.