Skip to main content

Hallo ik heb een vraag, ik heb tijdens de Black friday dagen mijn telefoon besteld ik zou 100 euro cashback krijgen ,ik moest voor de 27e de telefoon registreren  nu heb ik pas vandaag de 30e mijn telefoon binnen gekregen  wat moet ik nu doen?

Hallo @Sanie welke actie met welk toestel betreft het? Dat maakt het zoeken tussen de verschillende Snel Pakkers en Black Friday deals wat makkelijker.


De S21 heb ik op de site van Samsung zien staan met 100 euro cashback. 

Op welke dag je het toestel binnen krijgt maakt niet uit. Het gaat om de aankoopdatum. Die datum veranderd niet als je het toestel later binnen krijgt.

Net na het plaatsen van de bestelling krijg je dit smsje:

Als je klikt op de link moet je ter verificatie je postcode invullen. Dan krijg je dit:

En daar staat de aankoopbon die je bij Samsung moet uploaden. Mogelijk staat de aankoopbon er niet meteen, maar na een paar dagen wel lijkt me.

Als je dat smsje niet gehad hebt of kwijt bent, dan kun je gewoon handmatig dat adres in de browser invoeren. Je moet wel het bestelnummer weten.


Het betreft de s21 ultra


Het betreft de s21 ultra

Ok @Sanie dan moet je je registreren op de Samsung promotie website

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=7G5HTHY2YMBRV

Dat kan nog t/m 10-01-2022

De geldende aankoopperiode was 22-11-2021 t/m 29-11-2021 en dat je het toestel pas op de 30e ontving maakt niet uit.


Het is mij gelukt heel erg bedankt x


ik loop tegen hetzelfde aan. toestel was niet op voorraad. wel vandaag binnen gekregen.

Maar! op de aankoopbon staat aankoopdatum : 18 december 2021. en niet de datum dat ik mijn toestel aan heb gevraagd voor de cashback actie. dat was in mijn geval 24 november.

Dit lijkt me niet te kloppen.

wat moeten we daarmee doen?


ik loop tegen hetzelfde aan. toestel was niet op voorraad. wel vandaag binnen gekregen.

Maar! op de aankoopbon staat aankoopdatum : 18 december 2021. en niet de datum dat ik mijn toestel aan heb gevraagd voor de cashback actie. dat was in mijn geval 24 november.

Dit lijkt me niet te kloppen.

wat moeten we daarmee doen?

U heeft de aankoopbon van deze webpagina:

 

 

Gedownload? 


Ja, ik heb m van die pagina gedownload.