Skip to main content

Hallo, ook momenteel nog biedt KPN €100,00 euro cashback op o.a. de Samsung S22+.

Mooi, besloten de telefoon te kopen op 2 augustus. Samsung biedt echter alleen cashback op aankopen gedaan tot en met 31 juli. De KPN medewerkster aan de telefoon kan en gaat mij geen € 100,00 cash retourneren vanuit KPN, ik kan begrijpen dat zij die macht niet heeft. Echter hebben we gewoon een afspraak gemaakt bij het plaatsen van de bestelling en verwacht ik mijn geld terug. Hoe nu verder?

 

Beste Weldy en KPN,

Ik heb iets vergelijkbaars. 27 juli heb ik de S22 besteld en er sprake zijn van een Cashback van 100 euro. Echter, heb ik geen informatie gekregen over op welke manier deze te verzilveren. 

KPN kun je mij helpen?

Met vriendelijke groet,

Jamie Raijmakers


Hallo @Weldy EN @JRaijmakers ,

Het is een actie van Samsung, niet van KPN. 

Ik ben het er wel mee eens dat de KPN website per 1 augustus 2033 niet goed is aangepast voor de S22 plus.

Ik heb dat inmiddels gemeld aan de moderators. 

 

@JRaijmakers

Jij kunt hier (tot en met 30 september 2022) jouw cashback claimen : 

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=U8DBE98D9P932#terms

 

 

Bijzondere actievoorwaarden – Ontvang €100 retour bij aankoop van een Galaxy S22, S22+ of S22 Ultra

Promotie

Bij aankoop van een deelnemend model Samsung Galaxy S22, S22+ of S22 Ultra ontvang je tijdelijk €100 retour.

Deze promotie loopt van 4 juli tot en met 31 juli 2022 (aankoopdatum) en zolang de voorraad strekt. Je kunt maximaal één keer deelnemen per aangekocht product en maximaal drie keer deelnemen per huishouden. Deze promotie kan niet worden gecombineerd met andere promoties op de Samsung Galaxy S22, S22+ of S22 Ultra, en is alleen geldig voor deelnemers vanaf 18 jaar.

Samsung streeft ernaar het retourbedrag binnen 9 weken na het indienen van een volledige en geldige registratie over te maken naar al het opgegeven rekeningnummer.


Mooi moment om karakter te tonen als bedrijf … en in feite gebeurt dat nu ook. Prima.


Goedemiddag,

Op 28 Julie mijn Samsung S22 Ultra bij jullie gekocht met de belofte dat als ik hem voor 31 juli kocht ik tot November de tijd zou hebben om mijn 100 euro CashBack van Samsung terug kon krijgen bij Registratie. 

Ben nu al bijna 2 uur bezig om aan alle vragen te voldoen en alle codes en Qr's in te vullen en dan blijft hij uiteindelijk steken op het aangeven van de winkel of Website die ik in moet invullen; KPN BV dus met als adres 2500 GA Den Haag.   Kunnen jullie mij laten weten hoe ik uiteindelijk mijn 100 euro Cashback terug kan krijgen of dat voor mij regelen? 

 

 

Met vriendelijke Groet.

Jos-kroon@hetnet.nl


Hi allen, ik hoop dat jullie er uit gekomen zijn met je aanmelden voor de cashback actie van Samsung. En dank voor de seintjes, de actie is intussen van onze website gehaald.

@Jos Kroon Je vindt de link naar de cashback actie hierboven in het gemarkeerde antwoord van @Noordzee. Als je er niet uit komt, kan je contact opnemen met Samsung. Zij helpen je dan verder.


Nou, KPN gaat hier af als gieter. Lekker makkelijk om de schuld te verleggen bij Samsung, terwijl de KPN website het fout vermeldt.

 

Ik zou naar de rechtsbijstandsverzekering stappen of contract annuleren.

 

Wat een luie, lakse, en gemakzuchtige reactie van KPN. 

 

Jullie lopen hier gewoon vals te adverteren, en zadelen de klant op met zoek het maar uit.

Overwoog om weer abonnement te nemen bij jullie, maar na het lezen van dit herinnerd er weer eens feilloos aan waarom weg gegaan bij jullie.

 

Tel uit je winst met je luie krenterigheid.

 

Als bedrijf hoor je hier gewoon de rekening op te pakken. En niet met allerlei smoezen aan te komen zetten. 

 

Bespottelijk zo slecht geregeld.