Skip to main content

Hallo,

Vorige week wederom mijn mobiele abonnement verlengd en een Samsung S20 FE aangeschaft in de KPN winkel. Heb alles van KPN en ben (tot nu toe) erg tevreden. Helaas was ik in de winkel net te laat voor de earbuds want die aanbieding was nèt een dag verlopen. Er stond op beschrijving in de winkel bij het showroommodel wel dat er een cashback van €200,= was. Toen ik dat bij de medewerker aangaf, zei deze dat deze tot 15 januari liep en dat het op de site stond. Deze zei ook dat het misschien niet €200,= maar €50,=, maar dan moest ik "maar even op de Samsung site kijken.”  

Ik vraag me af:

  • Waar het staat
  • Hoeveel de cashback is (neem aan dat het €200,= is, daar dit in de winkel op de sticker staat)
  • Hoe en wanneer ik die cashback ga krijgen

Al met al niet de professionele provider die ik gewend ben. Ik hoop hier snel antwoord op te krijgen.

 

met vriendelijke groet,

Erwin Spanhak

Hallo @Spanhak , vaak lopen die acties via de fabrikant zelf, kijk eens op de Samsung site, rubriek acties.

Succes.

 


Hallo @Spanhak , dit staat op de KPN website. Je krijgt dus 48 euro korting van KPN en een cashback van 50 euro van Samsung. 

Smartpakker: nu met € 48,- korting en €50,- cashback

De Samsung Galaxy S20 FE 5G is nu met €48,- afgeprijsd. De korting is meeberekend in de toestelprijs.

Daarnaast ontvang je nu €50,- cashback. Deze actie loopt tot en met 23 januari.

Claim jouw cashback uiterlijk 7 maart via deze link. Hier vind je tevens de actievoorwaarden.

Alle (overige) acties van Samsung vind je hier: https://www.samsung.com/nl/promo/