Skip to main content

Hallo,

 

Op 26 januari 2024 heb ik schade aan de telefoon gemeld. (Toestelverzekering extra - chubb)

Op 29 januari 2024 kwam de UPS-koerier het pakket met het apparaat ophalen.

Op 31 januari 2024 is het pakket bij u aangekomen. Vanaf die dag ontving ik nul informatie over de reparatie.

Ik heb 2 weken geleden gebeld en de dame zei dat ik een compleet nieuw, identiek toestel zou krijgen omdat de mijne niet gerepareerd kon worden, ook al had deze alleen een beschadigd cameraglas en behuizing.

Ze zei dat ik na een week moest bellen.

Dus na een week gebeld, de meneer zei dat ze het niet in het systeem hadden staan ​​en dat er iets mis was gegaan en dat ik pech had, maar hij was de bestelling al aan het doorsturen naar de telefoon. Vanaf die dag hoor ik het elke keer als ik bel. Bestelen ze dus elke keer een nieuw toestel?

 Is dit gewoon het antwoord ontwijken?

 

Ik zou graag willen weten wanneer ik het nieuwe apparaat ontvang dat je hebt beloofd, omdat het frustrerend is?

Het is bijna een maand geleden en de reparatie/vervanging vindt nog steeds plaats

 

 

Kunnen jullie helpen?

 

Beste @Szulgus 

Welkom op het forum van KPN.

Wat een vervelend verhaal, en wat een gedoe omtrent jouw reparatie en het sturen van een nieuw toestel vanuit Chubb.
Dit verdient zeker geen schoonheidsprijs!!

Alleen ligt het nu in handen bij verzekeraar Chubb en niet bij KPN.
KPN kan jouw niet vertellen wanneer je jouw nieuwe toestel gaat ontvangen vanuit Chubb, omdat de afhandeling hiervan bij Chubb ligt.

Je zou dus echt in contact moeten treden met verzekeraar Chubb, om tot een goede en passende oplossing te komen, waarbij jij je nieuwe toestel met spoed krijgt toegezonden.

Bel met Chubb: 010 2893 545
Mail met Chubb: beneluxclaims@chubb.com
 

Wil je direct een officiële klacht indienen bij Chubb, dat kan uiteraard ook:

Klacht doorgeven per telefoon: 0800-656 5010
Klacht doorgeven per mail: kpn.toestelverzekering@chubb.com of klachten@chubb.com
 

Een klacht kun je het beste schriftelijk per e-mail doen, zodat je altijd een bevestiging in je mailbox hebt, dat je een officiële klacht hebt ingediend.
Hiermee sta je sowieso sterker dan door alleen maar te bellen met Chubb.

Ik hoop dat het gauw voor je wordt opgelost door Chubb.


Heb in november 23 ook een schade ingediend maar die is ook onlangs pas in behandeling genomen(maart 24). Stond wel al al die tijd aangemeld.  Oude toestel is nu opgehaald en zou dan een nieuwe krijgen. Inmiddels al weer een paar weken verder (april 16) en nu was het toestel in mijn kleur niet meer op voorraad.  Uiteindelijk gekozen voor zwart in plaats van blauw en hoor niets meer. Geen terug koppelingen op m'n mails.

Inmiddels al bijna een half jaar bezig om het geregeld te krijgen. 🙃

 


Reageer