Skip to main content

Goedemiddag, per 22 Oktober heb ik mijn mobiel abonnement van voorheen telfort bij Kpn verlengd en heb ik na contact met de klantenservice ook het televisie/ internet en vastbellen opnieuw een contract afgesloten. Hierbij is aangegeven dat ik 5 euro korting per maand zou krijgen op mijn mobiele abonnement, dit is echter in november en december niet op de factuur opgenomen. Nu ik besloten had om mijn databundel terug te zetten naar 2gb is in mijn Kpn de korting wel ineens zichtbaar en zou het 2gb abonnement nu 30 euro zijn ipv 27,50 zonder de 5 euro korting. Dan hou ik nu liever de oude bundel.

Kunt u aangeven wanneer de korting van de afgelopen maanden wordt verwerkt en of bij die verlaging ook nog de 5eur korting wordt verrekend? Mocht deze 30eur blijven, kunt u dan de wijziging ongedaan maken?

Groet Lin1983

Hoi @Lin1983, welkom op het forum! Ik zie dat de €5,- husselkorting er sinds 16- december op staat. Toen was de factuur van december al uitgekomen dus daar is het niet op meegenomen. Op de factuur van januari straks zul je deze korting weer terug moeten zien!


Hoi Thomas ,

Ok dankje voor de reactie, klopt idd. Toch vreemd dat het niet vanaf Oktober geldt. En dat het pas na wijziging van het abonnement in 2G aangezet.

Â