Skip to main content

Mijn dochter had mobiel van Telfort en zit nu dus bij KPN met hetzelfde abonnement.

Sinds twee maanden zijn wij overgestapt met interactieve TV van Telfort naar KPN en hebben dus recht op combivoordeel.

Ik heb daarover gebeld met KPN, maar op een of andere manier snappen ze me niet.

Ik kan nergens mijn korting terug vinden in de factuur. Wat kan ik hier aan doen?

Wanneer je een KPN vast pakket hebt en minimaal 1 mobiel abonnement (consumentenmarkt of klein-zakelijk), dan behoor je 5 euro korting te hebben op het mobiele abonnement en entertainmentvoordeel op het vaste pakket (mits van toepassing: bij iTV en een toegevoegde entertainment pakket). 

 

Vreemd dat de klantenservice je hierbij niet heeft kunnen helpen. Probeer anders je aanmelding hier te regelen: https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm


Dat had ik dus al gedaan, maar als ik inlog staat er dat we combikorting hebben.

ik heb net nog een chat gehad met KPN, maar die zeggen dat ze alleen de administratie doen van de Telfort en we moeten eerst een nieuw KPN contract afsluiten om die combikorting te krijgen. Ik vind het zo raar. Als je leest staat er overal dat je een Telfort OF KPN contract moet hebben, maar dat is dus niet zo.


Wat ik zo lees heb je een KPN vaste aansluiting. En je dochter had een Telfort Mobiel welke overgezet is naar KPN. Dan heb je gewoon recht op Combivoordeel of compleet voordeel. 


Niet dus, voor ons geen voordeel, want we zitten nog bij Telfort zeggen ze!

 


Niet dus, voor ons geen voordeel, want we zitten nog bij Telfort zeggen ze!

 

Hallo @Miraneke ,

Heb je jouw internet en TV nog via Telfort lopen? Dan is er een andere aanmeldpagina:KPN Hussel Telfort aanmelden. In de loop van dit jaar wordt jouw internet en TV ook overgezet naar KPN. De datum van deze overgang krijg je vanzelf te horen.


Hi @Miraneke, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Ik wil graag uitzoeken hoe de situatie in elkaar steekt en wat ik hierin voor jou kan betekenen! Zou je hiervoor allereerst jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je op onderzoek uit!


Hoi, het is al opgelost maar toch bedankt👍🏻


Dank je wel voor de update en goed om te horen dat het is opgelost! Ik ben heel benieuwd hoe je het hebt opgelost. Zou je dit met ons kunnen delen? Ik hoor het graag. :relaxed:


Hoi het is opgelost via een privé contact van KPN!

 


Reageer