Skip to main content

Goedemiddag,

Een praktische vraag waar ik zo snel het antwoord niet op kan vinden.

Ik heb mij gisteren aangemeld voor een overstap naar KPN mobiel van een andere provider af met nummerbehoud. Logischerwijs is er intern een nieuw 06-nummer aan gekoppeld in afwachting van het overzetten van mijn eigen nummer. Ik krijg echter net de melding dat het ‘aanmelden’ voor combivoordeel - ik heb namelijk ook internet van KPN - niet gelukt is. Tot zo ver logisch… want het nieuwe abonnement wordt pas eind oktober actief.

Dan nu de vraag… Kan ik mij al vooraf voor het combivoordeel aanmelden met mijn ‘oude’ nummer? Moet ik mij aanmelden met het tijdelijke nieuwe 06-nummer (en komt het daarna vanzelf goed?) Of moet ik simpelweg wachten tot mijn nummer overgegaan is naar KPN en kan ik dan pas mijzelf aanmelden voor combivoordeel? 

Ik heb er namelijk weinig zin in om ervoor te zorgen dat bijvoorbeeld mijzelf aanmelden met het nieuwe nummer er voor zorgt dat mijn oude nummer niet overgezet wordt of iets dergelijks…

Dank alvast!

 

Het is pas zinvol je daarvoor aan te melden als de overstap klaar is met je oude nummer eind oktober.

Dus nog even geduld hebben.

 


Soms denk ik ook te moeilijk. Dank!