Skip to main content

Op 22 maart heb ik een e-mail van kon ontvangen dat mijn combivoordeel stopt, omdat mobiel en thuis niet meer op 1 adres zouden staan. Als het goed is staan deze wel op 1 adres, want ik heb niets gewijzigd en hiervoor altijd combivoordeel kunnen gebruiken.

Ik heb heel “mijnKPN” doorzocht en kan überhaupt geen adressen vinden, dus niet checken of mijn adres er goed in staat. Graag wil ik combivoordeel weer terug. Zouden jullie me hierbij kunnen helpen?

 

alvast bedankt

Hoi @Marieke-Ruben en welkom op ons forum!
Goed dat je aan de bel trekt en ik wil eens kijken wat ik voor je kan doen. Zou je hiervoor je forumprofiel kunnen invullen met de nodige informatie?
Geef je hier nog een gil zodra je dat klaar hebt zodat ik op onderzoek kan gaan? :mag:


Ik had het forumprofiel al grootendeels ingevuld. Welke info heb je nog meer nodig?


Dankje voor deze gegevens. Ik heb direct de systemen erbij gepakt en zie op deze postcode en huisnummer alleen maar een internet abonnement, geen mobiel abonnement. 
Ik heb dus onder andere in je profiel nog je mobiele nummer nodig om na te gaan op welk adres die is geregistreerd. 


Ik heb mijn mobiele nummer nu ingevoerd.


Gevonden, dankje!

Ik zie dat het mobiele nummer waar je het over hebt en op een compleet ander adres staat, maar ook dat jij de contractant niet bent.
Via het forum kan ik je dan ook niet verder helpen. Je kunt het beste dan telefonisch contact opnemen met 0800-0402. Hier kan, na enkele verificaties, het adres worden aangepast.