Skip to main content
Beantwoord

Compatibiliteit multisim met Europese Galaxy Watch. Gaat dat werken?

• July 16, 2025
  • 3 reacties
  • 24 keer bekeken

Ik heb een Europese Galaxy Watch Ultra (2024 model) besteld via internet maar nu lees ik dat dit horloge wellicht niet gaat werken met Multisim omdat het een Oost Europees model zou zijn en geen Benelux model. De SKU van het model dat ik gekocht heb is SM-L705FZTAEUE en de SKU van het Benelux model is blijkbaar SM-L705FZTAEUB. Op de volgende forum post melden jullie dat alle europese modellen zouden moeten werken maar ik wil dit zeker weten alvorens ik de verpakking open en het horloge niet meer terug kan sturen:

Multisim activeren lukt niet (niet in het land beschikbaar) | KPN Community

Ik heb overigens een Galaxy S23 Ultra telefoon dus aan die voorwaarde is in elk geval voldaan!

Beste antwoord door IvoSp

Mag (alweer) een slotje op dit topic. Ik heb verrassend genoeg tóch een SM-L705FZTAEUB SKU ontvangen en de watch heb ik inmiddels succesvol met Multisim kunnen koppelen!!!

3 reacties

Erwin van KPN
Moderator

@IvoSp  ik heb je andere topic verwijderd en je tekst in deze gezet.  Het topic zal tzt door een moderator worden opgepakt. In de tussentijd komen er hopelijk nuttige tips van de community bij.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 16, 2025

Dank Erwin.

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • July 16, 2025

Mag (alweer) een slotje op dit topic. Ik heb verrassend genoeg tóch een SM-L705FZTAEUB SKU ontvangen en de watch heb ik inmiddels succesvol met Multisim kunnen koppelen!!!