Skip to main content

Goededag,
Hierbij wil ik u wat vragen: mijn partner had op haar eigen woonadres, een thuis en een mobiel abonnement. Vanaf januari zijn wij gaan samenwonen en verviel haar thuis abonnement. Haar abonnement voor haar mobiel heeft zij gehouden.  Echter zien wij in de factuur dat haar factuur voor haar mobiel nu is gestegen. Dat klopt als je kijkt naar het abonnement wat zij toendertijd had afgesloten: een combi abonnement met een korting voor haar mobiel nr en daarbij kreeg zij extra mb/belminuten. Door het opzeggen van haar Thuis abonnement, verviel dus haar korting.

Mijn vriendin is hier verder niet in geadviseerd en/of de informatie is op de website door ons niet terug te vinden. 

Vanaf januari loopt alleen nog haar mobiele abonnement, maar als zij bij haar verhuizing alles had opgezegd en een nieuw abonnement bij TELFORT/KPN had afgesloten, dan was dat abonnement niet 21,00 euro, maar 14,00 euro, met daarbij nog aantrekkelijke voordelen.

Mijn abonnement voor thuis en mobiel had ik al jaren bij Telfort lopen. Sinds een paar weken is dat overgegaan naar KPN.

Ik zou u willen vragen of u deze vraag aan mij/ons zou kunnen beantwoorden en uiteraard het abonnement zo kan aanpassen, zodat mijn vriendin geen 21,00 per maand betaalt, maar de 14,00 euro dit ook bij een SIM only abonnement wordt betaalt bij het aanschaffen van een nieuw abonnement.

Mocht u hier vragen over hebben dan kunt u haar bereiken op het telefoonnummer welke bij u bekend is. (In de app; mijnkpn treft u haar telefoonnummer aan)
 

Beste @Mw. A. Dirkse, welkom! Begrijp ik het goed dat jouw vriendin Compleet korting op haar mobiel had, maar deze kwijtgeraakt is toen zij haar Thuis abonnement opgezegd heeft? Dat is correct. De Compleet (of Combi) korting geldt alleen als je een Compleet (of Combi) pakket van vaste en mobiele diensten afneemt.

 

Jullie hebben op het huidige adres geen KPN? Dan kan zij gewoon ‘meeliften’ op deze diensten voor wat betreft de korting. Als dat niet het geval is, dan kan je er voor kiezen om te verlengen, als deze mogelijkheid er is. Je kunt via kpn.com kijken welke acties/abonnementen het beste bij je past. Mocht je vriendin het echt even met ons door willen nemen, dan kan ze het beste even bellen via 0800-0402. Mijn collega's kijken dan mee met haar qua verbruik en kosten wat het beste bij haar past.

 

Als je nog vragen hebt, laat het vooral weten!