Skip to main content

Ik heb 13 januari de link aangeklikt voor uitbetaling van de consumentenbond telefoonclaim. Ik kwam toen niet terecht op een pagina waar stond dat het goed is gegaan. Zijn nu ruim 2 weken verder en ook niet wat ontvangen op bankrekening. Ik kan die link ook blijven klikken, terwijl erbij staat dat het maar 1x kan. Dus ik vraag me af of het goed bij jullie is aangekomen. 

Hier hetzelfde, ik kan op bevestigen blijven klikken al 2 weken en niks meer gehoord.


Hallo beiden, welkom op ons forum! 

Je kunt allereerst eens op onze website kijken of je daar het antwoord op jouw vraag kunt vinden. We hebben een speciale pagina voor al jouw vragen omtrent Consumentenbond en Consumentenclaim. Staat het antwoord hier niet tussen, dan kan je voor vragen terecht bij de Consumentenbond of Consumentenclaim, afhankelijk van waar je de claim ingediend hebt. Kijk eerst tussen de veelgestelde vragen of het antwoord daar tussen staat: veelgestelde vragen Consumentenclaim of veelgestelde vragen Consumentenbond. Staat jouw vraag ook daar niet tussen? Dan kan je jouw vraag per e-mail of telefonisch stellen.

Consumentenclaim: vragen@consumentenclaim.nl of bellen naar 0900- 3200 200 (45 cpm) op werkdagen van 09:00 tot 18:00 uur.

Consumentenbond: vragen@claimservice.nl of telefonisch via 088 – 400 4200 op werkdagen van 08:30 tot 18:00 uur.