Skip to main content

BEste,

 

waarom is het alleen mogelijk om via het forum contact op te nemen via KPN? Ik vind dit geen prettige manier van communiceren.

U kunt ook bellen: 0800 0402 


Of een (privé) bericht sturen via Facebook KPN of via Twitter KPN een (privé) bericht sturen. 


dank je voor reactie, is het ook mogelijk om te mailen? 


ik heb geen twitter en facebook namelijk.


Mailen kan helaas niet. 

Hier kun je ook hulp krijgen van KPN of misschien wel van mede-klanten. 

Waar gaat je vraag over?  
 


Het maandbedrag op de orderbevestiging wijkt af van het contract in het nadeel van mij.


Inzake (extra) nieuw mobiel abonnement


Dan kun je, zoals Nick aangaf, het beste even bellen. Dit is gratis. 
Of toch wachten op KPN hier. Het kan een aantal dagen duren.

 


ok, mailen vind ik makkelijker. Maar bel morgen even. Dank je voor zover voor hulp


Het maandbedrag op de orderbevestiging wijkt af van het contract in het nadeel van mij.

Ow. Maar dat is niet zo bijzonder. Dat is bij iedereen 😄

KPN werkt met 2 kortingen bij mobiele abonnementen. 1 korting die iedereen krijgt: korting zolang uw abonnement loopt. En een Husselkorting, die krijg je alleen als je ook internet thuis hebt van KPN.

De eerste korting, die dus iedereen krijgt, daar over word niet gerept tijdens het bestellen. Stel je sluit af voor € 16,50, dan zie je later in je contract plots staan: € 24,00. En daar gaat dan € 7,50 korting vanaf. Dat hoort dus zo 🤔

De Husselkorting word wel tijdens bestellen getoond. Indien je aangegeven hebt dat je ook internet thuis hebt. Desalniettemin komt het weleens voor dat die later niet automatisch mee gerekend word. Dat moet dan een KPN medewerker rechttrekken.

Vul uw forumprofiel in:

https://forum.kpn.com/settings/profile

Dan kan een KPN medewerker meteen voor u aan de slag om het te controleren.