Skip to main content

Ff dit, ik vind het gods geklaagd dat het zomoeilijk is met KPN in contact te komen via email of telefoon wachttijden van 15minuten vind ik belachelijk en denk er dan ook over na om over te stappen naar een andere providdr als dit niet veranderd.

Iedere keer wordt je weer verwezen naar de veel gestelde vragen op het forum, maar dat is niet wat ik wil.

Ik wil geholpen worden met met klacht, dus bel me of mail me anders stap ik over ben er helemaalklaar mee.

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic: Mis niks over de nieuwste iPhones bij KPN!

Hoi @Gsjonnie,

Maar dat gaat toch niet over het event van Apple.
Misschien beter om een eigen topic aan te maken.
Ik kan zo maar bedenken dat @Nadia  daar ook zo over denkt.
Ik kan je frustraties begrijpen, maar dit is zo Off Topic.


Hallo @Gsjonnie, welkom op het KPN forum :) Ik heb een nieuw topic voor je vraag aangemaakt. Wat enorm frustrerend dat je geen contact met ons krijgt. Sorry daarvoor. 

We hebben geen mailadres waar je naartoe kunt mailen, maar uiteraard hebben we wel andere communicatiekanalen waar jij je klacht kwijt kunt. Op kpn.com/klacht  krijg je drie opties om met ons je klacht door te nemen: het snelste is via chat in contact met ons te komen. Als je liever wilt dat wij jou bellen kies je voor: ‘Bel mij terug’ 

Je kunt ook hier je probleem voorleggen aan de KPN Community. Dan helpen we je hier verder samen met andere experts, misschien is het dan zo opgelost? :) 


Reageer